* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Läst 117 ggr
Moa0108
2021-04-27 12:29
0

Adhd?

Undrar bara hur det kommer sig att det inte finns någon sida för adhd?
Är ny med iFokus så vet inte riktigt hur detta fungerar!
Är det bara så att ingen har själv startat en sida för adhd och hur gör man det isåfall?

Maria
2021-04-27 12:30
4

Bokstavsfolk finns🙂

/Maria

Moa0108
1

#1: Åh tack!!

Niklas
4

Det finns en sajt för alla möjliga neuropsykiatriska diagnoser:

Http://Bokstavsfolk.ifokus.se

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Du har kommit rätt. Här diskuterar vi bokstavshandikapp. ADHD, Asperger, Tourettes, och andra neurologiska handikapp. Denna sida är till för alla de som vill veta mer och prata om "bokstavshandikapp". Oavsett om du har något av dessa handikapp/funktionshinder själv, är anhörig eller bara intresserad av att veta mer, så är du välkommen till Bokstavsfolk i Fokus. Alla är välkomna att läsa, skriva, diskutera och på annat sätt delta. Tänk på att alla skriver ur sitt perspektiv och beskriver sina egna upplevelser. Vi ber dig därför att även respektera sådant som inte alls stämmer med vad just du tycker och tänker. Sidan drivs helt ideellt, utan ekonomiskt stöd från vare sig myndigheter eller organisationer. Vi som driver sidan är inte experter, vi utgår från vår egen erfarenhet. Därför ska sidan inte anses vara helt korrekt, utan är mer till för att skapa en gemenskap och en öppen dialog. Ställ frågor, berätta, tipsa eller besvara. Alla bidrag till diskussionerna är välkomna och ingen fråga är för dum för att ställas.
Niklas
2021-04-27 12:35
2

#0: Och vill du starta egna sajter kan du göra det till vänster på iFokus framsida:

https://www.ifokus.se

iFokus består av massor av olika intressesajter. Här samlas entusiaster som vill dela och utveckla sina intressen tillsammans med andra. Medlemskap är gratis och ger dig möjlighet att delta i diskussionerna, men du är också varmt välkommen bara som besökare. Om du saknar något intresse är det enkelt att själv starta en sajt. Det kostar ingenting.
Moa0108
2021-04-27 12:36
2

#4: Tack haha, tror inte jag ska göra det då jag lätt tar saker personligt och blir ledsen när jag inte känner mig förstådd heh

Niklas
2021-04-27 13:30
3

#5: Det är det många som gör, men det går att träna bort. 🙂