Ingresstext artiklar
Vet inte om det här har diskuterats i någon annan tråd, men jag hittar inget om det. Kollade på några av de artiklar som skrevs innan uppdateringen av iFokus och såg då att ingresstexten (den i fetstil alltså)är borta. Den finns med när man läser texten, men om jag väljer Redigera så syns den ingenstans. Jag kan alltså varken redigera eller ta bort den. Så min fråga är: var finns ingresstexten?
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag ställde nästan samma fråga, men fick aldrig något svar. Ingresstexten syns ju först när man öppnar artikeln. Det är en del av brödtexten som syns på själva kortet på löpsedeln.
/Désirée
#1: Ja, det också, men det stora problemet för mig är att om jag väljer att redigera trådstarten så får man inte upp ingresstexten alls. Den är helt borta och går därför varken att redigera eller radera.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag är inte säker att jag förstår. Har ni något exempel på en artikel där ingressen syns men är borta vid redigering?
#3: Samtliga artiklar på löpsedlarna på Julen och Choklad. Det är säkerligen fler, men det är bara dessa jag har kollat.
- Redigerat 2021-05-20 18:11 av Carmarino