* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etiketterfel-och-buggarönskemål-förslag
Läst 123 ggr
Syntium
2

Visa alla kommentarer

Kanske har varit uppe förut men jag gillar verkligen inte att det scrollar iväg åt skogen när man trycker på den knappen och man måste gå tillbaka manuellt. Jag förstår inte poängen med det?

"I'm too old for this shit."

johan
2

Den scrollar till kommentaren du var på när du tryckt på knappen, eftersom det vanligaste nog är att man vill läsa vad som skrevs innan.

Mvh // Johan

Niklas
2

Felet är nog inte att den stannar där man är, utan att det bland de dolda kommentarerna ofta hamnar såna som man inte har läst så att man måste rulla upp för att se var man slutade.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Syntium
0

#1 Ja precis, och då måste jag ju scrolla upp för att göra det.

#2 Exakt!

Tänkte det kanske är någon inställning jag inte hittar..?

Niklas
2

Det är en bugg som finns med på vår lista.

Syntium
0

Men nu när jag har er på tråden (pun absolut intended) så tänkte jag på att kunde man inte få en notifikation när någon har kommenterat på ens inlägg? Känner att jag missat kommentarer på mina inlägg i trådar.

Niklas
0

#5: Va? Missuppfattar jag vad du frågar eller är det en av grundfunktionerna i nya versionen? 🙂

Syntium
0

#5 Jag vet inte haha, men jag vet att jag har missat kommentarer på mina kommentarer i aktiva trådar. I trådar som inte är jätteaktiva också. Jag vet inte, jag tycker det är lite förvirrande med flödet ibland.

Niklas
1

Öppna Flöde & bevakningar och se till att du har bockat för hur du vill ha dina notiser.