* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Läst 97 ggr
Syntium
0

Markera som läst

Detta kanske går och det inte alls är så som jag tror, men de här korten i flödet med nya inlägg, skulle vilja kunna markera ett särskilt kort som "jag har läst detta". Om jag trycker på krysset så kommer inga nya inlägg där eller? Vill inte nödvändigtvis inte få fler uppdateringar från tråden men att just det inlägget har jag läst (särskilt om all text får plats i det kortet).

Blev svamligt men kan försöka förtydliga om det behövs :)

"I'm too old for this shit."

Sabah
0

Vet inte om jag förstår riktigt.. Men du kan ta bort kortet oavsett om du varit in i tråden eller inte, då avmarkeras tråden (ej fet stil) så den ser läst ut.
Även om du tar bort kortet fortsätter du att få kort från den tråden.

💖🧡💛💚💙💜

• Redigerat 2021-09-05 15:49 av Sabah
johan
0

Oklart vad du menar, men om du trycker på krysset vid ett kort tas kortet bort och diskussionen blir markerad som läst, men det kommer att komma tillbaka om det kommenteras igen.

Om du instället trycker knappen för inställningar för kortet kan du välja att sluta bevaka den diskussionen eller alla nya inlägg från den sajten och du kommer du inte få fler notiser om den tråden eller om nya diskussioner på den sajten.

Mvh // Johan

Denna kommentar har tagits bort.
Syntium
2

#2 Jaha, då har jag förstått fel. Trodde att om jag tryckte på krysset så avprenumererade jag så att säga, men då så. Allt lugnt :)

"I'm too old for this shit."