Inget flöde ? 🤔
Så här ser det ut hos mig, allt är ikryssat rätt samt att jag valt rätt knapp upp till höger "flöde" men inga kort dyker upp fast folk svarat i trådar.
Häromdagen ändrade jag en inställning men ändrade tillbaka, kan något ha hänt då som jag missar och därför kommer inte korten upp ? innan den ändringen fungerade det men sen slutade korten komma upp.
Däremot om jag går med i en sajt då kommer en radda kort upp precis som det ska likaså om jag får en ny medalj men dom diskussioner jag deltar i uppdateras inte längre.
Jag har uppdaterat startat om fixat och donat men korten dom lyser med sin frånvaro. Vad kan ha hänt tro ?
- Redigerat 2022-02-26 04:16 av [regnar]
Konstigt. Så där är det ikryssat på mitt också och jag får noteringar.
Hoppas du får något svar som löser det hela.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#1 Ja mysko är det och den här tråden på support där kom ett kort men ta inne på Finland som ett exempel den fick jag ingen notis om och flera trådar med den.
Hmm jag måste missa något eller ha pillat på någon inställning och att det hakat upp sig. Ska prova med att ändra och återställa inställningarna igen och hoppas det släpper vad som än låser kort från att komma upp.
#0 Testa att logga ut och in igen? Rensat cookies och sånt?
"I'm too old for this shit."
#3 Nu blev det lika igen ditt inlägg syntes inte i flödet. Loggar ur gör jag jämt för vi är fler på datorn och jag har rensat, uppdaterat och fixat men märkligt att Kattens inlägg syntes i flödet och inte ditt .
Märkligt det här 🤔
Nu testar jag en annan webbläsare firefox använder chrome normalt samma här inga kort fast det borde finnas några stycken.
Ja ja hoppas nån har tips så det löser sig för jag missar flera trådar.
Skriv ett meddelande till Johan eller Niklas om problemet.
Troligtvis har du råkat välja att inte få avisering från vissa sajter, eftersom du får kort från den här.
#7 Nina vart hittar man det ? kollar både i flödet och inställningar men välja bort vissa sajter kan jag inte hitta. Den enda avisering jag valt bort är att få epostaviseringar.
Sitter vid en grannes dator nu och samma här inga kort så min egen dator verkar det inte vara.
Nån från i fokus dyker väl upp och kanske kan gå in och kolla min profil om det är något jag helt missar.
- Redigerat 2022-02-26 11:27 av [regnar]
#8: Har du rensat under "Mina diskussioner (under Flöde & bevakningar)" genom att klicka på den röda ringen med ett x i? Om du tar bort något där får du inga kort från de diskussionerna förrän du skriver en ny kommentar i dem.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#7 Kan man välja att inte få avisering från vissa sajter?
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag använder Chrome och jag har inga problem.
Bytte från firefox till chrome för nån månad sedan, men hade inga problem med Firefoxen heller.
#11: ja se ovan
Tismon och Draken jag tror ni har löst det åt mig 👍🏻👍🏻👍🏻
Men där har jag inte vart och rört något alla diskussioner finns kvar men något måste ha hänt när jag klickade bort forumaktivitet fast jag ändrade tillbaka och det såg ut så här, se dumpen där Push-notiser (kommer senare) är ifylld inte undra på inga kort kommer upp i mitt flöde som inte är ikryssat.
Ser jag får ändra en och en åt gången så nu har jag att göra en stund och lite terapi så här på lördagseftermiddagen så nu hämtar jag chipsskålen för det här kommer att ta tid 😂
Toppen toppen tack snälla ni för hjälpen och en trevlig helg på er 😎
- Redigerat 2022-02-26 16:03 av [regnar]
#14: Vad härligt att det verkar ha löst sig, fråga bara om något sen strular till det 😊
#15 Tack Tismon men nu kom alla korten in och det med besked allihop på en gång bara rasade in 🤣
Vet inte hur och varför det blev så där och jag brukar ha koll på i fokus moderering och funktioner men nu fick jag lära mig något nytt om det skulle hända igen 😎
#16: Ojdå hoppas det inte blev för mycket 😂
#16: Du har det du gör ett tag framöver då 😜🤣
- Redigerat 2022-02-28 10:59 av Draken
#18 Ha ha ha ja lite terapi skadar inte på äldre dar 🤣
Men nu fungerar allt som det ska tack vare er och goda tips i tråden 😎