Inga aviseringar
Efter förändringen ”Väntar på kommetar”
får jag nu inte upp några aviseringar från inlägg jag kommenterat eller mina bevakningar. Vad felar?
Har provat att stänga av och slå på mitt flöde. Loggat ut och in igen, men felet kvarstår.
Jag får heller inga avisering och för mig betyder det mycket då jag inte minns vilka trådar jag följer.
/Maria
Jag tar tillbaka det då jag nyss fick två aviseringar.
/Maria
Jag får inga uppdateringar om att nya inlägg kommit. Eller aviseringar på inlägg jag svarat i.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Någonting verkar ha fnattat ur med notiserna. La till en ny sajt som favorit och fick 34 notiser om inlägg den sajten postat de senaste dagarna. 😵
// Harley
Prova att ladda om sidan "hårt" genom att trycka på Refresh-knappen i browsern. Vill du vara riktigt säker på att inget ska cachas håller du ned Shift-tangenten samtidigt.
Mvh // Johan
Vissa kort dök upp och andra inte för mig nu.
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
#4 Det brukar bli så när man går med i en ny sajt. Det är förinställt att få kort för alla nya inlägg. Och man får en "backlog" för alla inlägg som skrivits nyligen. Gå in på inställningar och välj bort den funktionen för den sajten.
#7: Aha, tack! Aldrig varit med om en sån här anstormning förut bara. 😅
// Harley
#5: Hur gör man det på mobilen?
Finns en refresh-knapp där med. på iPhone ligger den i adressfältet till höger. Symbolen är en cirkulär pil.
Mvh // Johan
#10: Ja, inte hjälper det att trycka där.
Mailbevakningen fungerar för mig, men inte mitt flöde. Jag får meddelanden sporadiskt där. Lite jobbigt då jag följer många sidor och vissa har jag kryssat i att det skall komma endast till flödet.
Igår och idag har jag fått en massa kort. Så jag hoppas att det är allt och att jag inte missar någonting.
#13: Detta kort fick jag direkt i varje fall.
#14 Bra att något fungerar! Men man kan ju undra vad som gör att vissa fungerar och andra inte 🤔 Eller är det olika tider 🤔
Jag har också undrat varför jag ibland inte får aviseringar men ibland får jag dom.
Har kollat olika sajter och alla bevakningar är borta.
Går jag in på ett inlägg jag kommenterat förut och går in på Bevaka finns det ibland en markering på Push notiser.
Ibland får jag aviseringar (korten alltså) och ibland inte sedan uppdateringen.
Förstår ej varför det strular. 🤷♂️
Och grejen är att de jag inte får kort av finns ändå på bevakningslistan, så detta känns helskumt.
#19: Ja, får inga aviseringar i flödet från före uppdateringen bara från sajter där jag varit in och ställt in allt från grunden igen.
#20: mycket märkligt. 🤔