Uppsala BO
Tjena, jag är helt färsk på denna sida. Någon som kan guida mig?
Guida dig hur?
#0: Får börja med att hälsa dig Välkommen hit!
Jag har försökt skriva ner det man i första hand kommer i kontakt med. Är det några specifika frågor du har är det bara att ställa dem, det finns inga dumma frågor! 🙂
En liten snabbguide!
I flödet på iFokus startsida ser du de diskussioner som är aktiva för stunden, oavsett sajt. De senast kommenterade, ligger överst.
Knappen Alla dina intressen visar dig alla sajter som finns på iFokus.
Du kan välja att ha vissa sajter som 'Favoriter'. Då får du en genväg till dem och du kan välja om och vilka aviseringar du vill ha från aktiviteten på varje sajt, även hur du vill bli aviserad. Detta visas i Ditt personliga flöde som du hittar till höger, på mobiltelefon klickar du på avataren så kommer det fram en flik.
Där ser du också de senast Nystartade trådarna på hela iFokus, de är markerade med blå och orange plupp. Blå = har ej fått några kommentarer, Orange = har fått kommentarer.
Dina valda 'Sajter' hittar du under en egen flik uppe till höger.
Under fliken 'Favoriter' kan du lägga till andra medlemmar som du vill ha en genväg till. Det gör man genom att gå in på medlemmens profilsida och där välja denne som favorit.
Hoppas du ska trivas! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2022-06-12 07:37 av Sabah
- Redigerat 2022-06-12 10:06 av Grodan
#3: Roligt att du gillar min snabbguide! 🙂 Jag gillar att skriva, så visst kan jag knåpa ihop en lite mer utförlig guide! 🙂 Kör igång direkt!
Tillägg: Om det är okej från ledningen så klart! 🙂
Jag gör ett förslag så får vi se!
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2022-06-12 14:20 av Sabah
#4 Jaaaaaaaaaaaaa!!! Vad bra! Du är SUPER!!! 🤍🤍🤍
#4: Det vore toppen! 👍
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#0 Välkommen!
Välkommen till iFokus 🙂
Blir inte denna tråd helt inaktuell? TS har tagit bort sitt konto.
#9: Trådar tas sällan bort bara för att TS har avslutat sitt konto.
Kommenteras den inte så försvinner den bort i listan av inlägg.
// Harley
- Redigerat 2022-06-18 11:45 av Herveaux