Får ej Gilla-kort
Jag har lagt märke till att jag inte får aviseringar när någon gillar någon kommentar som jag gjort på en sajt som jag ej är medlem i. På sajter som jag är medlem i får jag alltid aviseringar för.
Jag vill gärna ha alla aviseringar! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#0: så är det för mig med, men jag tror inte att det är en bugg utan att det ska vara så.
Man kan ställa in så att man får det.😊
#2: gör det inte.
Har redan det valt sedan länge att få aviseringar för det, men det funkar inte för de sajter jag inte har som favoriter.
#4: ja, och det är de jag menar att jag redan har ifyllt, men inte hjälper det… 🤷♂️
#6 Vad konstigt!
För mig funkar det utmärkt.
#7: jo, det är verkligen mysko. 😅
#8: Ja,verkligen!
Det är nog en bugg om det bara är för favorit-sajter det funkar. Meningen är att det ska vara för alla inlägg.
Mvh // Johan
#10: Det var så jag förstått det! 🙂 Då finns det på din lista! 🙂👍🏻
💖🧡💛💚💙💜
Har alltid bara fått aviseringar för gilla-markeringar på sajter där jag är medlem så den buggen har nog hängt med länge…
#12: Det stämmer, det var en del krångel med alla aviseringar efter den stora uppgraderingen, det blev fixat men detta blev nog kvar.. Det var ju väldigt mycket som skulle fixas och få bra funktionalitet på då! Johan hade nog häcken full!
💖🧡💛💚💙💜
Har gjort en ändring nu som jag hoppas ska lösa det. Skriver så sällan på sajter jag inte har som favorit, så jag har inte kunnat upptäcka själv än hur bra det blir.
Mvh // Johan
#14: Okej! 🙂👍🏻
Samma här, det är inte ofta men det händer! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Stjäl tråden för en fråga. Kan ni som har mobil, se VEM som gillat?
#16: Nej,kan du?
LOL nej…
#16: Nej, det är lika!
💖🧡💛💚💙💜
Förstår inte riktigt denna hets efter att få gilla på inläggen. Spelar det egentligen någon roll ?
Vet att denna diskussion har varit på tapeten tidigare, men jag förstår fortfarande inte varför det är så viktigt med gillaknappen. För min del kan de ta bort gillaknappen. Det är samma hysteri på Facebook.
Märker ingen hysteri…
#20: Då är det bra att man kan välja själv om man vill ha aviseringarna eller inte, även om man inte slipper själva gilla-markeringen! 🙂
Tycker också att det är bra att man gillar anonymt här på iFokus, det blir mindre press då! 🙂
Jag har väl egentligen inte heller varit något fan av det men ibland tycker jag det fyller sitt syfte. Det är inte alltid man vill kommentera något men man vill visa sin uppskattning över något någon har skrivit. 🙂
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2022-06-14 21:52 av Sabah
För medaljerna har gilla-markeringarna betydelse!
#20: Tycker inte jag att de kan. Att ta bort knappen alltså.
För de som har svårt att formulera sig, eller av annat skäl inte kan kommentera en text, så är gillaknappen en bra lösning på att ändå kunna vara delaktiga i diskussionerna då det iallafall talar om att de uppskattar det som skrivs.
Gillaknappen ger mig validation att det jag skrivit inte är helt åt tjottahejsan.
Är alltid orolig att jag uttrycker mig på ett sätt som misstolkas så det är alltid skönt att se att folk håller med det man skriver (min åsikt är inte helt ologisk!) eller åtminstone förstår det tillräckligt för att gilla det
#14: det fungerar inte för mig iallafall.
Vet inte vad problemet är. 🤷♂️
#14: Det blev inte bra, du får skruva lite till! Det fungerar fortfarande inte.
💖🧡💛💚💙💜
#27: Fungerar inte här heller.