* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 180 ggr
Anonym#10
0

Radera inlägg?

Jag vet inte om detta är rätt sida att skriva detta på, så om det går är det ok att radera detta. Men det var just det jag undrade, går det att radera ett inlägg som man själv skrivit? Om man inte vill att inlägget ska finnas kvar går det att trycka någon stans så raderas det?

Som sagt, vet inte om detta är rätt sida att skriva på men vet inte annars vart jag skulle skriva?

//nån

Maria
4

Du kan redigera en timme.
Efter det får du kontakta någon i administrationen om hjälp.

/Maria

Anonym#10
0

En timme vad?:)

//nån

Sabah
1

#0: Helt ok att ställa frågan här!🙂

Maria hann visst svara medans jag skriver! 🙂 Du klickar på hantera och kan då redigera en timme efter inlägget är publicerat.

💖🧡💛💚💙💜

Anonym#10
0

Så jag kan inte ta bort/redigera inlägget när det här gått mer än en timme?

//nån

Maria
1

#4 Nope

/Maria

Herveaux
3

#0: Efter att du har postat ett inlägg kan du gå in och redigera det i en timme.
När en timme har gått så får du kontakta Sajtvärd eller Medarbetare på den sajt där inlägget postades.
Du hittar vem eller vilka som är admin på sajten under Om sajten.
Det är sen upp till sajtens admin om de tar bort inlägget eller låter det ligga kvar.

// Harley

Sabah
0

#4: Nej, inte efter en timme. Då får du kontakta admin.

💖🧡💛💚💙💜

• Redigerat 2022-07-01 13:00 av Sabah
Anonym#10
0

Okej tack för hjälpen!

//nån

[Tismon]
4

Du kan inte radera inlägg, det kan bara sajtvärdar och Medarbetare göra. Du kan däremot redigera ditt inlägg under 1 timme från och med tiden du publicerade inlägget. Så skriver du ett inlägg kl 12.00 så kan du inte redigera det kl 13.00

Om du vill redigera ditt inlägg går du till ditt inlägg och högst upp till höger vid hjärtat finns "hantera". Klicka på hantera och sedan "redigera".

TatsuOni
3

Och som nämnts så är det upp till varje Sajtvärd. Jag tar t ex bara bort inlägg som innehåller personlig information eller något annat känsligt. Och ibland så tar jag inte ens bort sådana inlägg, utan redigerar dem bara.

Jag har haft medlemmar som velat ta bort helt vanliga inlägg bara för att. Då säger jag blankt nej.

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Draken
1

#10: Håller med. jag raderar inte inlägg bara för att.

Om det inte är känsligt innehåll eller att innehållet bryter mot sitens eller iFokus Skrivregler, så får det ligga kvar.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis