Redigera kommentarer
Det går inte att redigera kommentarer för mig, när jag klickar på "hantera" kommer det bara upp en tom ruta
Använder google chrome som webbläsare.
Rensar casheminnet dagligen på webbläsaren
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Använder google chrome men för mig fungerade det som vanligt att trycka på hantera.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Konstigt, vägrar fungerar på min dator.
Det brukar inte gå när du går in på sidan och hamnar direkt i en tråd. Gå till en annan tråd och sen tillbaka. Det brukar fungera.
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
#2: Jag är också på dator så ja det verkar ju lite konstigt. Tyvärr är jag inte tekniskt nog för att kunna hjälpa, men kan ju vara bra för Niklas etc att veta att inte alla upplever problemet.
#3 Redan testat, och även loggat in och loggat ut men fungerar inte.
#5: Är det någon specifik sajt det handlar om eller är det alla sajter du provar? Om det är bara en-två sajter så kan jag gärna gå in och se om det fungerar för mig att redigera inlägg eller ej.
#6 Testat på 2 sajter.
Händer mig ochså ibland.
Om det har gått mer än 1 timme så kan du inte redigera igen
Jag har också varit med om det men jag brukar klicka runt på olika trådar och tillbaks igen och då har det funkat.
/Maria
#7: Dum fråga såklart, men du är säker att du är inom timmen att redigera?
Men egentligen borde det inte spela någon roll, för anmäla bör alltid synas även om man inte längre själv kan redigera inlägget. Men frågar ändå, bara ifall att.
#9 Yes det vet jag. Men handlar inte om när det gått den tiden.
#11 Japp. Ena gången var det max 2-3 min efter jag publiserat
#10 Testat det som sagt och hjälper inte
#12: Ja jag gissade på att du skulle veta det, men skadar ju inte att fråga. Då kan ju Niklas t:ex när han ser tråden slippa ställa den frågan liksom.
Aldrig varit med om det själv, men det är sällan jag redigerar mina inlägg mer än om det blivit nåt stavfel och hänger oftast på sajter där inläggen aldrig hamnar på en nivå man behöver anmäla på.
Hoppas det löser sig snart!
#5: Mysko. Det har alltid fungerat för mig att bara byta till en annan tråd och sedan öppna den andra tråden igen. Måste vara någon bugg.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag kör med Google Chrome . De gånger det har strulat för mig, har jag klickat runt på olika trådar och då har det fungerat när jag går in på samma tråd igen.
En positiv bieffekt av senaste uppdateringen är att detta problem kanske är löst.
Mvh // Johan