Mina inlägg
Ibland roar jag mig med att gå in på en sajt och välja "Mina inlägg" för att se vad jag skrivit i för trådar.
Ibland kommer det trådar som jag inte gjort något inlägg i alls. Jag antar att det är trådar jag bevakat då? Eller en bugg?
"I'm too old for this shit."
#0: Ja, det stämmer, att de trådar du bevakar kommer upp som Mina inlägg. 🙂
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2022-10-15 06:49 av Sabah
Jag har gått in i trådar jag vet att jag skrivit i men det finns inga kommentarer alls. Heller inget meddelande om att mina inlägg blivit borttagna.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#2: Det var konstigt! Finns det inlägg som är borttagna i de trådarna, som skulle kunna vara dina? Fungerar det kanske inte med aviseringen om att inlägget blivit borttaget? eller var det inga inlägg som rimligtvis skulle falla inom den ramen, neutrala inlägg så att säga?
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2022-10-16 06:27 av Sabah
Det var helt neutrala kommentarer, inget trollande.
#4: Tänkte om något gick missförstå, någon tagit illa upp eller liknande, så det blivit borttaget/anmält av den anledningen, eller brutit mot någon annan regel. I så fall fungerar inte aviseringen om du inte fått veta det. Skrev du typ "Fin bild" kan det knappast vara det.. Har inlägget ramlat bort av sig själv måste det vara något annat fel. Är det så är det oroväckande.
Ett fall för johan, oavsett! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Om jag minns rätt så var alla de inläggen gjorda innan det uppdaterades här inne och på sajter som inte är så aktiva, så det kan ju hända att de försvann i det sambandet.
Bara synd att jag inte kan komma ihåg vilka sajter och vad jag skrev om.
#6: Okej, jag förstår! 🙂 Ja, det kan ha varit något fel tidigare.
💖🧡💛💚💙💜