* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etiketterövrigtönskemål-förslag
Läst 149 ggr
Syntium
2022-12-14 10:18
2

Skolan ifokus

Detta är ett allmänt förslag om någon känner sig manad att starta skolan.ifokus. Skulle vilja göra det själv men har inte energin.
Förskolan iFokus finns så detta skulle vara ett bra komplement tänker jag.

"I'm too old for this shit."

Pilspets
2022-12-14 10:19
0

Det hade varit jättebra!

Emo
2022-12-14 13:56
1

Varför inte använda den sajt som redan finns?

https://studier.ifokus.se/discussion/1554540/namn-pa-julberattelse

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
Syntium
2022-12-14 14:05
3

#2 Jag är osäker på om den innefattar det jag tänker Skolan i min tanke skulle handla om som skolplaner, pedagogiker, betygssystem, rättigheter osv och kanske lite mer fokus på grundskolan. Studier iFokus uppfattar jag som från gymnasiet och uppåt, specifika utbildningar och studieteknik. Men jag kan ha missuppfattat.

"I'm too old for this shit."

Niklas
2022-12-15 08:55
3

#3: Det är rätt uppfattat. Studier och sätt att studera i första hand.

En gång för mycket länge sedan gjordes det ett försök att bygga en sajt om skolan. Den blev dock aldrig färdig eller lanserad.

» Skolan iFokus

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Community med inriktning på allt som rör skolan.
Draken
2022-12-16 13:47
2

Jag skulle kunna hjälpa till där, men vill inte ha värdskapet.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Loris M
2022-12-16 17:21
3

Jag tror att intresset kan bli svagt, men jag kan ha fel. Jag har gjort så många försök att få i gång Förskolan och den sajten blev aldrig speciellt aktiv oavsett vad jag gjorde. I väldigt långa perioder hade jag som mål att skriva minst ett inlägg varje dag och gjorde det också, hade tävlingar, men ingenting hjälpte.

Min uppfattning är (men det är också vad några sagt till mig) att många som jobbar inom skola/förskola/fritidshem inte orkar engagera sig i skolfrågor på fritiden också, då deras arbetssituation ofta är tuff. Då vill de slappna av på fritiden och slippa tänka jobb. De som tycker till om skolan (på andra sociala medier) är tyvärr ofta de som inte har insyn i skolans värld och då blir det mycket tyckande och klankande på skolan. Forskning struntar man gärna i, för alla har gått i skolan och har barn i skolan och "vet hur det är". Det är trist.

Men, om du bestämmer dig för att starta en sådan sajt kan även jag bidra med det jag kan och tycker är intressant. 🙂

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi