* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Läst 245 ggr
Mandra
1

Tekniskt kunnig personal

Finns det ingen tekniskt kunnig personal på iFokus som kan hjälpa till med tekniska frågor?

DesK
8

Killarna som äger iFokus kan allt om iFokus, men dom har andra vanliga jobb också, så ibland får man vänta lite på svar. Dom 2 som syns mest är Niklas och Johan.

/Désirée

• Redigerat 2023-03-20 19:56 av DesK
Mandra
1

ok

Mandra
0

Det här är problemet.
Jag stängde av så att icke-medlemmar inte skulle kunna läsa vad som skrivs i gruppen.
Följande hände:
Alla medlemmar kan läsa (tror jag).
En del icke-medlemmar kan läsa.
Ingen tycks kunna skriva/svara på kommentarer. Inte medlemmar heller.
En del kan gå med och bli medlemmar - andra kan inte.

Jag ändrade ju det här med läsningen i gruppens inställningar. Men nu finns inte detta kvar - så jag kan inte ändra tillbaka.
Måste ju vara något tekniskt fel. Tacksam för hjälp.

Gruppen är inte publicerad än. Skulle vilja göra det med.

johan
12

Som jag skrev i den andra tråden:

• Ja, alla kan läsa gamla inlägg, eftersom det du ändrat inte påverkar befintliga inlägg. Det påverkar endast det som skrivs nytt.
  • "Medlemmar" är inte personer som lagt till sajten som favorit, det är konton du aktivt gett rättigheten "Medlem i privat sajt". Det fanns ingen som fått den på din sajt.
  • Nej, ingen kunde skriva eller kommentera, eftersom du sagt att endast medlemmar i privat sajt skulle kunna det, men det fanns inga medlemmar i privat sajt.
  • Det gick utmärkt att ändra tillbaka inställningen under Admin, Sajtinställningar. Jag har ändrat tillbaka till "Alla" nu.

Inget tekniskt fel. Det du beskriver är precis som det är tänkt att fungera.

Mvh // Johan

Mandra
1

#4: har du ändrat tillbaka i min grupp?

Karmatarerskanise
0

#5: ja det skriver han att han har gjort. Sista punkten.

Mandra
0

#6: det där var en totalt onödig kommentar. jag vet ju inte vem han är. inte vem som helst ska väl kunna ändra i min grupp?

Mandra
1

ja det funkar att skriva nu ivf…tack för hjälpen johan.

Maria
7

#7 Om du läser Johans presentation så ser du vilken roll han har på iFokus.

/Maria

johan
14

Vissa kallar mig teknisk kunnig personal på iFokus. :)

Mvh // Johan

Mandra
1

#10: ;)

Karmatarerskanise
0

#7: det var en onödig kommentar däremot.

[Vandra i Skönhet.]
6

#8: Bra att det löste sig för dig 🙂

#10 Du är i fokus tekniska geni Johan för oj som du fixar och donar samt har en enorm kunskap och det är vi alla så oerhört tacksamma för så heja dig du gör ett kanonjobb 👍 😎

johan
9

#13: Jag är som en apa som hamrar på tangentbordet tillräckligt mycket för att det till slut ska fungera och ingen behöver se alla fel innan dess. :)

Mvh // Johan