PM
Förr hamnade det senaste svaret högst upp idag måste vi scrolla ner för varje svar vi får och det där är ju lite retfullt vid längre konversationer att behöva scrolla ner i hela PM-tråden för att se svaren.
Varför är det så ? och går det att ändra på så att det senaste svaret hamnar längst upp istället för längst ner ? allt skulle komma i rätt ordning då men nu måste man scrolla och scrolla så vad säger ni på fokus kan det här lösas och vändas så det var som förr ?
Jag skulle tycka att det var så mycket enklare och lättare som det var med tidigare plattformen för där slapp man scrolla ner till nya svar det var bara att läsa det PM som fanns högst upp och svara idag behöver man scrolla och scrolla.
Har frågan vart uppe förr får ni skrynka ihop den här tråden och slänga den i papperskorgen 🙂
Helt enig. Jag som sitter med mobil och således liten skärm får skrolla hemskt mycket som det är nu.
Ja, det har varit lite fram och tillbaka under åren. Jag tycker eventuellt att det vore bra att dölja lästa kommentarer, som i forumdiskussioner, i stället.
#2: Det spelar nog inte så stor roll vilket det blir. Bara man slipper allt scrollande. Om man sedan kan få möjligheten att bifoga fler än ett foto också hade det varit bra.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#2: Låter som en bra idé!
Jag tycker att det blir bakvänt med det nyaste överst men det är nog bara en vanesak för mig.🙂
"Det går inte att lära gamla tanter sitta", typ.😁
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#2 Tycker det låter som en bra idé för det skulle underlätta och det fungerar bra i trådarna så säkert även i PM 😎