Tror inte man kan ta bort sin sajt utan det är Niklas och de som gör sånt i så fall
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Du måste prata med någon utav killarna om du vill ta bort din site.
Det enda jag tror du kan göra är att dölja den sajt du inte vill ska synas utåt och jag vet faktiskt inte hur det är sen den nya plattformen kom till för en tid sedan om det går att ta bort sajter 🤔 jag tror inte det men det får killarna på i fokus svara på.
För många år sedan minns jag att två sajter inte längre fick vara kvar det var illuminati och konspirationsteorier då på den tiden fick admin för respektive sajt dölja trådarna med "hänglås" så dom inte syntes för allmänheten och just illuminati fanns kvar då i alla fall som dold sajt med endast inskrivna medlemmar medan konspirationsteorier den tror jag stängde helt om jag minns rätt sen hur det gick för illuminati jag vet faktiskt inte har inte kollat om den finns kvar som dold sajt den gjorde för några år sedan men idag har jag inte koll.
Du behöver ju faktiskt inte överge en sajt det finns så många möjligheter med i fokus modereringssystem att ha dolda grupper som bara du kan läsa och dina inbjudna medlemmar som du själv väljer att ha med på din sajt och med dolda trådar så är det ingen utifrån som kan störa diskussioner som kan vara känsliga.
Du kan blanda och välja om hela sajten ska vara dold eller en del trådar öppna det finns oändliga möjligheter med det modereringssystem som i fokus bjuder det är bara att välja och vraka för det är ett suveränt och bra modereringssystem som i fokus bjuder oss alla att använda 😎
#3: den sajten hon pratar om är inte lanserad.
#4: Nope jag vet men det spelar ingen roll vill man dölja en sajt så kan man göra det oavsett den är lanserad eller ej.
- Redigerat 2023-06-08 17:05 av [Vandra i Skönhet.]
#5: jo, men var inte vad hon efterfrågade, och eftersom den inte är laneerad så kommer inte folk in på den om de inte har adressen i vilket fallvsom helst.
6 Förlåt men jag förstår inte frågan ? alla kan komma in på adressen det krävs inte mycket sökning där så vad är frågan ?
Vill man avsluta en sajt så gör man med enkla metoder från i fokus moderering sen om den är lanserad eller ej är helt upp till sajtvärden.
#7: det är ifokus-killarna som bestämmer när en sajt är klar för lansering, inte enbart värden.
Återigen, man behöver känna till addressen för sajtenn eftersom den inte är lanserad.
Gör man inte det, så kommer man heller inte in på sajten.
Sedan har inte jag ställt någon fråga.
Allt som ligger öppet på iFokus blir indexerat av google. Ja, det gäller även sajter som ligger på fria. För man kan läsa på dom sajterna. Det man som utloggad kan se det är det som google tar.
Google har sina egna regler/kriterier hur ofta de indexerar det som finns, men förr eller senare så dyker trådar från sajter på fria upp på google. Så nej man måste inte känna till den specifika adressen för att hitta dit. Man kan "snubbla" in där via google sök.
.
#8: Det spelar ingen roll om en sajt är lanserad eller ej samma moderering gäller på samtliga sajter oavsett det är fria i fokus eller ej. Den här sajten ligger öppen för alla att se och vill Mandra inte att vem som helst ska kunna se den kan hon gå in och ändra i admin göra den dolt helt enkelt.
Intressant blir att höra från i fokus ledning hur det är om man vill ta bort en sajt om det går så har det inte vart förr mig veterligen men med den nya plattformen som lanserades kan dom ha lagt upp det annorlunda. Vi får invänta och se vad ledningen säger.
#10: och det är fortfarande inte därför hon frågade om det går att ta bort sajten helt.
Läser du inlägget hon gjort på den sajten angående att ta bort den, så ser du vad anledningen var.
#11: Där framgår ju klart och tydligt ( Tar nog bort gruppen ) heter tråden och läser man inläggen framgår det klart och tydligt samt om någon eventuellt kan ta över men varför du och jag diskuterar det här jag vet inte för den enda som har rätt svar är Mandra själv så nu släpper jag diskussionen så TS får tillbaka sin tråd.

Jag är nu rätt säker på att det inte går att ta bort en grupp. Så den får väl vara kvar.
#13: Det tycker jag du tar rätt beslut i för det är din sajt du har startat den av en anledning att nå ut med ditt så ha den kvar sen att alla inte förstår ämnet det är en annan fråga men så är det med många sajter vi förstår inte allt.
Jag förstår ämnet även om jag inte håller med alla gånger och så är det i diskussionsforum det hör till att vi ser olika och utan olika skulle vi inte ens ha diskussionsforum om alla såg lika på allt oavsett vilket ämne det gäller.
Så kör så det ryker ge inte upp du brinner för det här det är din grej och jag kan opponera mig medan en del håller jag med om annat inte men det är just det som diskussionsforum går ut på att man diskuterar saker från alla håll och kanter.
Jag har skrivit lite inne hos dig och jag har förhållit mig till reglerna för ärligt jag vill inte gå in och på något vis förstöra inne på din sajt eller gå emot dina regler för din sajt där gäller dina regler och du gav mig även chansen att gå vidare i en diskussion men jag kände jag kunde helt enkelt inte gå emot dina regler det kändes fel.
Vi brukar komma lite i luven på varandra och har gjort i många år men sen finns också saker som vi är överens om men en sak som klämmer lite hos mig det är om mitt inlägg på en helt annan sajt fick dig att gå in i dom här tankarna att avsluta allt för jag ifrågasatte äktheten i ett inlägg i en tråd ?
Jag hoppas innerligt att det inte var orsaken till dina tankar att ge upp din sajt eller att ens tänka på att sluta på i fokus och har jag helt fel i den tråden ja men då ställer jag mig upp och ber om ursäkt för jag bet till ganska så rejält och har jag fel så har jag och då är en uppriktig ursäkt på sin plats 😎

#14: nej mitt beslut berodde inte alls på att du ifrågasatte äktheten i det jag sa i en tråd.
det hade helt andra orsaker.
tack för att du bryr dig. :)

Man blir ju nyfiken på vad det var för sajt…
#15: Självklart bryr jag mig Mandra 😎 Tack som redde ut det😎
#16: den är länkad i Mandras signatur, om det var Mandras sajt du menade alltså. 🙂

#18 Fattade inte att det var en länk. Tack:)