* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 156 ggr
Woodland
0

Sidan finns inte (404)

Hej!
Undrar om någon har råkat ut för samma som mig? När Jag söker på gamla artiklars länkar får jag som besked upp "Sidan finns inte (404)". Artikeln finns om jag söker på den direkt men länken fungerar inte.

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

johan
5

Ja, det är delvis med flit. Mycket av bot-trafiken som förstört prestandan på iFokus var just på dessa urgamla länkar. Tyckte det var bättre att prioritera att nya inlägg funkar och riktiga användare får en bra upplevelse, än att 10-15 år gamla inlägg / artiklar fungerar via gamla externa länkar.

Navigerar man till dom via iFokus kommer dom fungera som vanligt.

Mvh // Johan

johan
4

Tanken är att det är tillfälligt, men kanske aktivera dom försiktigt.

Mvh // Johan

johan
3

Kan du ge exempel på vad du googlade på eller var länken fanns som navigera till 404?

Mvh // Johan

Woodland
0

Jag sökte först i rutan på söksidan på iFokus för denna artikel "https://jesus.ifokus.se/discussion/1440915/fran-det-teosofiska-sallskapet-till-pastor" och fick 404.

Sedan sökte jag på första artikeln i serien "Gud som enastående" när jag klickade på länkarna till artiklarna i listan under den som till exempel "Guds kunskap" får jag 404 som besked.
Jag har Safari och Duck Go och också Chrome med Google. Det är säkert jag som gör fel.

Med vänlig hälsning,

Jesus Gud Den Helige Ande treenighet Bibel kristendom dop begravning bröllop tro kyrka samfund kristen liv död himmel helvete trosbekännelse Kyrkofäder. Augustinus Iraneus katolsk Nicene Omvändelse Hinn näradöden NDU tvivel Otro Äktenskap Äktenskapsbrott omgifte otukt Maria änglar helgon Logos Mose Moseboken Moseböckerna slaveri dödsynder 666 orättvis dikt abort lidande helande Människofruktan Bibelläsning Bibelord förbundet prövningar lovsång tungotal gudsfruktan yoga reformationen tecken Melito skolavslutning vittnesbörd evolution bibelcitat sjukdom reinkarnation förlåtelse uppenbarelse synd psalm skapelsen skapelseberättelsen
  • Redigerat 2024-04-29 12:38 av Woodland
johan
0

Det verkar funka för mig på Google iaf.

Mvh // Johan

Woodland
0

Jag kanske skall redigera om länkarna till artiklarna. Jag får se om det fungerar bättre. Det var några som inte kunde koppla till dem med mobilen. Tack än så länge.

Med vänlig hälsning,

Woodland
0

Johan
Det som är konstigt är att alla inlägg i serien gick att hitta igen förutom ett. Det bör finnas på iFokus. Har du några tips hur man kan hitta inlägget?

Med vänlig hälsning,

johan
0

SKicka gärna länken som inte funkar så får jag se.

Mvh // Johan

Woodland
0

Med vänlig hälsning,

johan
0

Mvh // Johan

Jesus Gud Den Helige Ande treenighet Bibel kristendom dop begravning bröllop tro kyrka samfund kristen liv död himmel helvete trosbekännelse Kyrkofäder. Augustinus Iraneus katolsk Nicene Omvändelse Hinn näradöden NDU tvivel Otro Äktenskap Äktenskapsbrott omgifte otukt Maria änglar helgon Logos Mose Moseboken Moseböckerna slaveri dödsynder 666 orättvis dikt abort lidande helande Människofruktan Bibelläsning Bibelord förbundet prövningar lovsång tungotal gudsfruktan yoga reformationen tecken Melito skolavslutning vittnesbörd evolution bibelcitat sjukdom reinkarnation förlåtelse uppenbarelse synd psalm skapelsen skapelseberättelsen
Carmarino
0

#6: När jag testade några av länkarna på datorn så fungerade de inte där heller.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

• Redigerat 2024-04-29 15:52 av Carmarino
Woodland
0

#10: Tack så jättemycket!

Med vänlig hälsning,

Woodland
0

#11: Det har du rätt i. Jag håller på att redigera länkarna. .

Med vänlig hälsning,