Om iFokus var en människa
Då skulle iFokus antagligen ha gått ut gymnasiet i år. Förutsatt att det var en någorlunda studiemotiverad student.
I dag för 19 år sen öppnade vi dörrarna till iFokus för allmänheten första gången. Den 15:e september 2005. Då var jag 37, nu är jag 56. Mycket har hänt. 🙂
Sex år före iFokus tillkomst började jag jobba med bland andra Staffan och Johan för första gången. Då var det ett projekt som heter Aktieguiden.com. Det är alltså 25 år sen vi började göra roliga saker ihop.
🌹🎂🎈
Har visserligen bara varit med sedan 2015, men iFokus har utvecklats mycket sedan dess också. 😊
Grattis på 19-årsdagen. 💐🎁🎂🎶
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Grattis till ett lyckat långt projekt 🙂
/Maria
Grattis till födelsebarnet och dess föräldrar.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Grattis till det bästa projektet!!
Ni är fantastiska!! 😃🤩👍❤️
HH 🙂
Här finns vänner och massor av goda råd.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Grattis iFokus och tack Niklas, Johan och Staffan!
Ett speciellt tack till vallhund också som lockade hit mig via en annan (hund)sajt för länge sedan. Hon finns inte längre bland oss men det är nog många av "gamlingarna" här som minns henne.
Det är inget dåligt jobb ni har gjort, många forum har kommit och gått under den här tiden. Hoppas iFokus får finnas kvar i många, många år till, jag tror att den här typen av diskussionsforum fyller en viktig funktion - inte minst socialt.
(Gösta 😁)
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Var tvungen att kolla min sida. Varit medlem sedan februari 2006.🙂
#0: Stort grattis verkligen bra jobbat. ✨️🎈✨️🎉🎂
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
🥂
Grattis- varit med sen 2008 🥰
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Grattis iFokus 😉
Jag blev medlem första gången 2009, då på en andlig sajt…blev tipsad av en släkting om iFokus. Har haft ganska många konton sen dess då det i perioder varit ganska turbulent här för mig… Och som någon annan sa… Det är svårt att lämna. Men nu känner jag mig iaf tillfreds med mitt medlemskap här
Jag blev medlem med detta kontot 2006. Detta är 3 nicket på samma konto under åren.
Har hittat både nära onlinekänner och de som blivit nära vänner irl också.
Tyvärr har vi förlorat många fina under årens lopp. Tänker ofta på dom. ❤️ Speciellt Kestinjoh som blev en viktig person i mitt liv. Tack iFokus för det!
Grattis i efterskott i Fokus 🎂🍰🧁🥂
Så jätteroligt att ni lyckats så bra och kan fortsätta år efter år helt fantastiskt roligt och nog har det utvecklats genom åren mycket förändringar nya plattformar och allt möjligt bra som tillkommit.
Jag kom med 2008 och instämmer med Fornöga det är inte lätt att ta sig härifrån jag har också försökt några gånger men det är ett gott betyg till er i ledningen som lyckats så bra med forumen och ni gör ett toppenjobb 😎
När jag hittade in 2008 kom jag av någon anledning in på dåvarande medialt i fokus minns inte nu hur jag hittade dit men hur det var blev jag nyfiken blev medlem och jag hade aldrig vart på ett forum så väl jag kom in förstod jag inte hur man gör när man svarar i trådar fattade inte alls hur får man dit texten och orden tråd och OT jag fattade inte alls vad det var så gröngöling var jag men till slut gick det upp för mig hur man åtminstone skriver men det tog sin tid att komma in som alldeles ny och förstå hur forum världen fungerade 😂
#19 Välkommen tillbaka! 🌻🌻🌻🌞
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen