* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettom-ifokus
Läst 359 ggr
Niklas
15

Om iFokus var en människa

Då skulle iFokus antagligen ha gått ut gymnasiet i år. Förutsatt att det var en någorlunda studiemotiverad student.

I dag för 19 år sen öppnade vi dörrarna till iFokus för allmänheten första gången. Den 15:e september 2005. Då var jag 37, nu är jag 56. Mycket har hänt. 🙂

Sex år före iFokus tillkomst började jag jobba med bland andra Staffan och Johan för första gången. Då var det ett projekt som heter Aktieguiden.com. Det är alltså 25 år sen vi började göra roliga saker ihop.

🌹🎂🎈

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Carmarino
4

Har visserligen bara varit med sedan 2015, men iFokus har utvecklats mycket sedan dess också. 😊

Grattis på 19-årsdagen. 💐🎁🎂🎶

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Maria
5

Grattis till ett lyckat långt projekt 🙂

/Maria

Pyttelite
3

Grattis till födelsebarnet och dess föräldrar.

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Soligajag1
2

Grattis till det bästa projektet!!

Ni är fantastiska!! 😃🤩👍❤️

HH 🙂

Magi-cat
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis till er och iFokus!!!
Tack för att ni håller på med detta och fortsätter! Jag har varit med sedan 2007 och är glad och tacksam att iFokus finns.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fornöga
8

Problemet med iFokus är att det verkar omöjligt att ta sig härifrån, säger en som försökt några gånger. Okej, det är inte ett "problem", det är ett gott betyg. 😉
Grattis- och tack!

"You can look back, but it's best not to stare." (Tom Petty)

Emo
5

Här finns vänner och massor av goda råd.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Lona
5

Grattis iFokus och tack Niklas, Johan och Staffan!
Ett speciellt tack till vallhund också som lockade hit mig via en annan (hund)sajt för länge sedan. Hon finns inte längre bland oss men det är nog många av "gamlingarna" här som minns henne.

Det är inget dåligt jobb ni har gjort, många forum har kommit och gått under den här tiden. Hoppas iFokus får finnas kvar i många, många år till, jag tror att den här typen av diskussionsforum fyller en viktig funktion - inte minst socialt.

(Gösta 😁)

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

UlrikaD
2

Var tvungen att kolla min sida. Varit medlem sedan februari 2006.🙂

beem
2

Grattis till er och ett fint projekt ⚘
Jag har varit med sedan 2006 då jag hittade trädgård iFokus.
iFokus utvecklas hela tiden och det är det som gör det levande.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

• Redigerat 2024-09-15 13:05 av beem
Stjärnskott
3

#0: Stort grattis verkligen bra jobbat. ✨️🎈✨️🎉🎂

🌸🌼🌸

Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼

Karmatarerskanise
2

🥂

Draken
3

Stort grattis till iFokus. Har "bara" varit medlem sedan 21 februari 2013, men mycket har hänt under dessa åren.

Återigen stort grattis och jag hoppas på många år till med iFokus 🙂

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Jane-Lyzell
3

Grattis- varit med sen 2008 🥰

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

snowy00
3

Grattis iFokus 😉

Jag blev medlem första gången 2009, då på en andlig sajt…blev tipsad av en släkting om iFokus. Har haft ganska många konton sen dess då det i perioder varit ganska turbulent här för mig… Och som någon annan sa… Det är svårt att lämna. Men nu känner jag mig iaf tillfreds med mitt medlemskap här

Karmatarerskanise
2

Jag blev medlem med detta kontot 2006. Detta är 3 nicket på samma konto under åren.

Har hittat både nära onlinekänner och de som blivit nära vänner irl också.

Tyvärr har vi förlorat många fina under årens lopp. Tänker ofta på dom. ❤️ Speciellt Kestinjoh som blev en viktig person i mitt liv. Tack iFokus för det!

snowy00
1

…jag känner nog igen flera här på iFokus sen ganska långt tillbaka, som nog inte känner igen mig då jag bytt konto så många gånger, hehe🙄 men förhoppningsvis blir detta kontot "mitt sista" så att säga.

[solljust]
7

Grattis i efterskott i Fokus 🎂🍰🧁🥂

Så jätteroligt att ni lyckats så bra och kan fortsätta år efter år helt fantastiskt roligt och nog har det utvecklats genom åren mycket förändringar nya plattformar och allt möjligt bra som tillkommit.

Jag kom med 2008 och instämmer med Fornöga det är inte lätt att ta sig härifrån jag har också försökt några gånger men det är ett gott betyg till er i ledningen som lyckats så bra med forumen och ni gör ett toppenjobb 😎

När jag hittade in 2008 kom jag av någon anledning in på dåvarande medialt i fokus minns inte nu hur jag hittade dit men hur det var blev jag nyfiken blev medlem och jag hade aldrig vart på ett forum så väl jag kom in förstod jag inte hur man gör när man svarar i trådar fattade inte alls hur får man dit texten och orden tråd och OT jag fattade inte alls vad det var så gröngöling var jag men till slut gick det upp för mig hur man åtminstone skriver men det tog sin tid att komma in som alldeles ny och förstå hur forum världen fungerade 😂

Sabah
7

Grattis i efterskott!! 🎂
Har precis kommit tillbaka efter ett uppehåll och ser att jag missat födelsedagen! Grattis till barnet som nu vuxit och utvecklats! Det har ni lycksts bra med, Niklas, Johan och Staffan! 💐

💖🧡💛💚💙💜

Magi-cat
1

#19 Välkommen tillbaka! 🌻🌻🌻🌞

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen