Visa alla kommentarer
Hej!
En sak fattar inte jag. Om jag ser en tråd som jag inte läst i förut och ser att den har 10 svar och öppnar den, då kommer jag till inlägg 10. Om jag då klickar på bannern Visa alla kommentarer, så "frigörs" visserligen alla inlägg, men "läsaren" hoppar ändå till inlägg 9. Varför då? Det blir ju ett krångel att läsa trådar här kan jag tycka. Plus att det gäller att upptäcka att inlägget man läser inte är det första svaret i tråden.
För mig startar den hos strådstart om jag inte läst inlägget.
Att visa tidigare inte hoppar till #1 förstår jag. Oftast använder jag den för att läsa en två kommentarer innan bara för att friska upp minnet så att säga.
Det är ju bara trycka på den orangea knappen till höger så scrollar sidan automatiskt upp till toppen 😊
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#2 Vilken knapp? Ser ingen brandgul knapp här.
/Maria
#5 Haha tack. Hur kan man bli så blind😃
/Maria
#6: Säger jag också hur kan jag ha missat den 😆
Sorg är kärlek som blivit hemlös
- Redigerat 2024-11-07 14:04 av beem
Jodå, jag tänkte bara att man skulle slippa det samt att det är lätt att missa att det inlägg man ser inte är första svaret i tråden. Och fattar inte riktigt varför det är så här. Men jag är nog gammeldags, det här kanske ska likna t ex Facebook.
#8: Vilken version kör du? Mobil eller desktop? För som sagt så har jag inte problemet med att jag hamnar fel (mobilversionen).
#9 Desktop. Okej, då kanske svaret helt enkelt är att sidan är mobilanpassad.
Jag har också upplevt det här men jag använder en enkel teknik och inte mobil har inte heller andra sociala media att jämföra med är endast med på i fokus inget annat men visst hoppar det här lite hur det vill och jag får börja om.
Använder dator en laptop vet inte om det är samma som desktop men är det så att mobila tar över förklarar det en hel del för mig jag är för omodern i min teknik men uppdatera mig är jag inte intresserad av det få bära och brista en dag för så här kan vi ju inte hålla på hänga med i allt bara för att göda teknikindustrin.
Jag tänkte om det var en bugg men förstår nu att det inte är jag är för omodern helt enkelt och då får jag vara det jag tänker inte använda nån mobil något som jag inte ens ser för ögon sviker jag behöver en dator jag behöver stor text det kan inte en mobil ge mig.
Orange knappen med pil finns men det här hoppandet mellan inläggen är irriterande jag gillar inte läget alls ☹
#12 Hur menar du?
/Maria
Till exempel verkar det som att sajtägare eller tekniker inte svarar på den här sidan (Support). "Förr i tiden" tyckte jag att de var väldigt aktiva (nu menar jag för många år sen, innan jag registrerade detta konto). Men jag läser inte alla inlägg naturligtvis, och det kanske är så att iFokus klarar sig bra med de olika sajtvärdarnas insatser.
#14: Sajtvärdar och Medarbetare gör fantastiska insatser och ja jag kan tänka mig att i fokus ledning ser det och ger ett stort ansvar till oss både i öppna och dolda sajter men vi ska också komma ihåg att i fokus ledning har annat liv vid sidan om forumen men jag kollade och dom är inloggade så med andra ord har dom koll 😎