Avsluta medlemskap
Har beslutat mig för att avsluta mitt medlemskap, men det förefaller lättare sagt än gjort.
Har gått in på ”inställningar” och följt anvisningen för att avsluta medlemskap.
Men, det fungerar inte och jag får endast ett felmeddelande till svar.
Någon som kan bistå..?
Avslutat nu.
Mvh // Johan
👍 för Hayabusa- tack för en trevlig bekantskap!
"You can look back, but it's best not to stare." (Tom Petty)
Nej vad är det som händer 😲jag var tvungen att kolla några trådar eftersom Hayabusa inte haft -0001 med i sitt nick tidigare innan avslut att det är någon helt annan med liknande nick men nej det är samma person och det här är jäkligt tragiskt åter en bra i fokus medlem som lämnar som har gett så mycket och kan så mycket samt fört fina bra diskussioner något måste ha hänt som föranlett det här😢
Jag hoppas innerligt att du hittar tillbaka Hayabusa du behövs du är en rejäl och bra person så det här är verkligen en sorg att se det känns banne mig inte bra så något måste ha hänt i allt den tid du har tillfört så otroligt mycket genom åren på sajterna med lite mer känsliga och svåra ämnen som politik.
Jag väljer att inte säga tack för den tid som varit jag väljer att säga på återseende i en förhoppning att vi får se dig igen och dina kloka tankar och inlägg för du har verkligen haft väldigt mycket att ge och har så jag hoppas på ett återseende Hayabusa 🤗
Tack för den här tiden hayabusa. Hoppas du hittar tillbaka till iFokus.
Det fungerar inte här heller att avsluta kanske ledningen kan hjälpa mig att avsluta mitt konto. Tack på förhand och allt gott till er alla 😎
#6: Varför skall du lämna oss 😥
Prova igen nu.
Felet uppstår när det redan funnits ett konto som hette samma som ör borttaget. Då är [vargnatt] upptaget. Har döpt om det gamla borttagna kontot nu så du kan radera ditt konto.
Mvh // Johan
Vill avsluta kontot men det står att lösenordet är fel?? Hur gör jag för att lämna?
Tittimaria