E-Post meddelande
Jag får inte längre några meddelande, när nya inlägg och i kommentarera som man är aktiv i. Har kollat i inställningarna, allt verkar vara normalt.
#0:
Samma här. Får inte e-post vid nya kommentarer, även om jag har inställningen aktiverad.
Det funkar för mig, men jag har inte ställt in att jag vill ha E-post vid kommentarer, bara vid nya inlägg från favoritsajterna. Får även meddelande (kort i högerspalten) när någon skrivit en kommentar i en tråd jag också har skrivit i.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#2:
Det kan ju också vara min mobil som inte släpper fram e-postmeddelandena för mig.
Men kort i högerspalten får jag i alla fall som alltid.
Jag vet inte om det är löst, för jag vet inte vad som eventuellt är fel. Men berättade gärna om det fungerar bättre nu.
Mvh // Johan
Fick e-post vid kommentar som man ska nu.
Det har fungerat till och från.
#6: Har du verkligen kommenterat tråden du inte får mail om kommentarer i? Får du kort i flödet för samma diskussion som du inte gör mail för?
Mvh // Johan
Det är en bra fråga som jag inte tänkt på.
Hur som helst är inte detta något som stör mig, brukar tittar in på första sidan någon gång då och då.