* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Läst 108 ggr
Stjärnskott
0

Hur ska man göra?

Jag kan inte längre lägga till forografier i mina inlägg.
Någon mer som har samna problem?

🌸🌼🌸

Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼

Carmarino
0

#0: Vilket format är fotografierna sparade i? Vissa format fungerar inte på iFokus.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Stjärnskott
0

#1: Tack för svar. Men jag har inte haft problem med detta tidigare.

🌸🌼🌸

Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼

Carmarino
0

#2: Är fotografierna sparade i samma format som tidigare också? Får du något felmeddelande när du försöker ladda upp dem?

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Stjärnskott
0

#3: Ja det är från mobilen och inga ändringar har gjorts. Så tillvida att något ändrats iom mobilens uppdatering då? För den uppdaterades för ca en vecka sen. Men det borde väl inte påverka?

Nej. Inget fel meddelande. Ibland ser det ut som om den är på väg att hämta bilden och ibland händer ingenting…
Jätte konstigt.

🌸🌼🌸

Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼

Carmarino
0

#4: Det är inte omöjligt att mobilens uppdatering har ändrat inställning för vilket format bilderna sparas i. Kolla om det fortfarande är webp eller om det har ändrats till något annat format. Om det ändrats till heic så funkar det inte att lägga in dem som bilder, utan de hamnar som en bifogad fil i inlägget.

Stjärnskott
0

#5: Aha, Tack så mycket för att du tar dig tid och ger råd.
Jag ska kolla upp det lite senare. Är på språng ut nu.

Tack 🌸

🌸🌼🌸

Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼

Carmarino
0

#6: Lycka till.