* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 1435 ggr
Sessan1
2008-07-08 02:13
1

REKLAM???

Vet inte OM denna är rätt ställe att fråga på?

Varför ska det finnas reklam på ifokus-saitena, som denna t.ex

Tycker det är sååå irreternade.

Finansieras/kanske felstavat/  saiterna av reklam?

Jalking
2008-07-08 03:13
0

Den ser mer ut som ett fult trick än vanlig reklam. Ett sätt att få dig att ladda hem virus eller något annat lömskt program.

charlie
2008-07-08 05:47
0

#0 denna kommer inte fran Google. Antagligen ar det ett "plugin" som du laddat hem till din weblasare som visar denna.

Och pa din andra fraga, sa ja. Sajten finansieras via reklam. Annars sa skulle den inte kunna vara gratis for anandarna eftersom det kostar en hel del pengar att driva iFokus varje manad.

---

aliciia
2008-07-08 13:58
0

jag hade massa sånt, men jag laddade ner nått program, så har nästan allt försvunnit :) men datorn är hur seg som hellst >.>

Sessan1
2008-07-08 23:40
0

#2 så det är bara i ens egna dator detta  syns då, menar du???   jag har inte laddat hem  ngt "plugin min webläsare. Så jag förstår ändå inte vart denna animerade "bild" kommer ifrån?

Konstigt

Ylva-Li
2008-07-10 02:27
0

Sessan1, ibland får man in sånt i datorn om man laddar ner andra saker och installerar. Det kan också hända om man råkar gå in på en sida som är utsatt för dessa attacker, att man sen har det i sin egen dator.
Testa att köra några antivirusprogram för säkerhetsskull. (Jag rekomenderar Avira. Googla på namnet så hittar du det. Det är gratis.)
Kör också nåt program som "tar bort" spammen. Dvs, du får inga popups, som det här verkar vara. Det kan också vara "floaters" eller likande. *kliar sig i huvudet*
Mitt förslag är att du kikar på in på dator iFokus, och frågar folket där vilka program de rekomenderar. :)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||