* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 1162 ggr
saxen1
2008-10-08 23:35
1

Medlemmar

Jag bara undrar lite varför avslutade konton ligger kvar, och konton som bara har skapats och sedan har dom aldrig varit inne nå mer, ett tips ta bort dom för dom tar ju bara upp plats samt nick name.Tungan ute

ANNIA
2008-10-09 00:41
0

För min del tycker jag att dom ska ha en fortsatt spärr på dom användarnamn som varit reggade och sen avslutat sitt konto, i alla fall dom som har skrivit inlägg.

Ta tex mig själv, personer på vissa ifokus-sajter har lärt känna mig under mitt nick. Om jag skulle avslutat mitt konto och någon annan reggar det så kan det ju bli bra krångligt för då kanske dom som känner mig tror att jag reggat mig igen.

ANNIA
2008-10-09 00:56
0

Kom på ytterligare en anledning varför dom bör ha en spärr på användna namn. Det finns ett antal troll eller andra sorters bråkmakare som fått sina konton avslutade. Tror inte nån seriös person vill råka regga nåt av dom nicken och bli kallade troll omedelbart.

Ulla
2008-10-09 01:54
0

Alla gamla inlägg som skrivits ligger ju kvar, även de som gjorts av någon som sedan avslutat sitt konto. Om man tog bort dem så skulle massor av diskussionstrådar bli obegripliga.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_