En liten fråga bara!
Jag har upptäckt att om jag skriver i Google på Solblomman47 kan jag läsa allt jag skrivit på sajterna i Fokus det tycker jag inte om. Har jag gjort nått fel i min inställning och vad ska jag göra.

Eftersom det inte krävs inloggning på iFokus för att kunna läsa i de öppna forumen så är det inte så mycket du kan göra åt det, det enda du kan välja vilka som ska få läsa på är på din personliga sajt.
För att göra det så gör du så här:
- Klicka på "Mina inställningar"
- Bläddra ner till rubriken "Rättigheter"
- Klicka på "Välj vilka som kan se din sajt"
- Kryssa i önskat alternativ och spara.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Om du väljer endast för inloggade medlemmar så borde man inte kunde finna dig via google eller nån anna sökmotor.
Har det själv så och testade precis men man kunde ändå finna vad jag noterat på sajterna, lite tradigt kan jag tycka, ingen mening att ha en funktion som ej fungerar.

#2/3 jodå den fungerar för om du har ställt in att vissa inte ska kunna se din personliga sida så kan de inte det heller vilket är hela syftet med den funktionen, vad du skriver på forumen är en helt annan sak.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#4, Om jag t.e.x. skriver in mitt nick på google så kommer det en massa länkar upp där jag då har skrivit, det innebär ju att dom kommer in den vägen om dom sen i sin tur trycker på mitt nick. så det hjälper inte att man har enbart "inloggade medlemmar" ibockat.
Jag har hela tiden haft för endast inloggade medlemmar men det måste vara nått mer som ska ställas in eftersom det går att läsa allt jag skrivit på Google.
jag gillar inte detta.
*6 Allt man skriver i forumen är sökbart på google och andra sökmotorer. Det enda som inte syns är om du har skrivit i dolda trådar men resten är offentligt..
#7 Vad konstigt för jag har googlat på en del av mina vänner o de finns inte med.
Fast de har skrivit minst lika mycket om inte mer i fokus sajter.
Allt som finns på öppna forum är sökbart vad jag vet..
#6, håller med dig, vad jag vet måste man ha en speciell funktion för att det inte ska gå att finna en så men den funktion har inte ifouks tyvärr så vi får leva med detta eller sluta skriva 
Ja då får man väl ta det som det är ,för sluta skriva gör jag inte.
#11, Nä de vill man ju inte