* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 2214 ggr
DinJejja
1

ifokus i chrome

iFokus funkar inte i google chrome på min dator. Har också rensat mina "kakor".

Det funkar på firefox och explorer.

Varför?

AnneN
0

Vad händer då du använder chrome då?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

DinJejja
0

De står http://akvariefisk.ifokus.se/error.html?aspxerrorpath=/Default.aspx så här. Har testat de som den föreslår med

ANNIA
0

DinJejja när du går in på akvariefiskar går du då via ett bokmärke i webläsaren eller skriver du in adressen till akvariefiskar.

Om du går in via ett bokmärke så kanske du fått fel adress på det.

DinJejja
0

Det spelar ingen roll om jag trycker på bokmärket eller skriver in adressen själv. Samma sak kommer upp på sidan

SamanthaJones
0

Jag har samma problem i Chrome. Riktigt irriterande!

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

DinJejja
0

Ja inte så jobbigt att behöva använda två webbläsare men irriterande!

ANNIA
0

Har ni nå tillägg installerade, tex adblock eller nåt annat. Prova i så fall att stänga av dom och prova. Min chrome funkar så vet inte vad som är fel för er.

DinJejja
0

Jag har inga tillägg installerade på mitt

ANNIA
0

Jag har kikat på min chrome och jag hittar inget där som jag kan ändra för att få fram samma.

Vad händer om du bara tar bort det som är felaktigt i adressen när du får upp det. Återgår det då bara till det felaktiga.

DinJejja
0

Ja de går direkt till det felaktiga.

ANNIA
0

Ok. För tillfället kan jag inte komma på nåt då chrome funkar bra för mig på båda mina datorer både vista och XP utan problem.

Stephanie
0

Jag använder bara chrome, utan problem Obestämd

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

ElLobo
0

Jag har inte heller några problem när jag använder Chrome.

AnneN
0

Ni som har problem med att komma in på iFokus via chrome, har ni senaste versionen av chrome?

Jag laddade ner senaste versionen efter denna tråd startade och jag har inga problem alls med den.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

DinJejja
0

Jag har senaste verisionen. Ominstallerade det till och med för och se om de funkade då. Men de gjorde det inte.

Det funkade på chrome fram till förra veckan.

ANNIA
0

Undrar om ni som har problem har råkat ut för nåt liknande som min pappa råkat ut för. Men för hans del gäller det opera.

Han fick uppdateringar till sin dator förra veckan. Och med dom så slängde dom ut opera. Ska inte vara så men enda ändringen som gjorts på hans dator var just uppdateringarna.

DinJejja
0

Hm okej. Vad jag kan påminna mig så har jag inte fått någon uppdatering till min dator denna månaden ännu. Och varför funkar allt förutom iFokus i såfall?..

ANNIA
0

Ingen aning om varför det bara är iFokus. Men då chrome funkar för andra så är det nog mer troligt att det är nåt specifikt mellan era datorer/chrome och iFokus som "krockar".

DinJejja
0

ja det måste ju vara det. Får be om hjälp av någon mer datorkunnig :P

Tack iaf :)

DinJejja
0

Laddade ner CCleaner och rensade allt med den. Så nu funkar iFokus på chrome. :)