* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 1852 ggr
[Jeremina]
1

IE eller firefox?

Varför står det att det är fel på sidan längst ner då jag använder webläsaren Internet explorer medans det inte står det då jag använder firefox?

[AlltIEtt]
0

Har testat med 3 olika webbläsare som iFokus inte fungerade på men så hämtade jag en 4 men då funkade det helt plötsligt. Det måste vara en bugg då alla andra webbsidor fungerar.

Även om man rensar allt så gick det inte att komma in här ändå.

ANNIA
0

Jeremina jag kan ju inte säga säkert. Men troligen är det så enkelt att firefox inte rapporterar fel på samma sätt som IE gör. För ingen webläsare är exakt likadan som en annan.

--

AlltIEtt du tar upp nåt annat. Du skriver att du inte kunde komma in. När var det, för jag har inte märkt nåt nu. Kanske bara var nåt tillfälligt.

Eller är det nattetid. Mellan 2-4 så tas det backup på systemet och då kan det ibland vara så att man inte kommer in överhuvudtaget.
För det mesta så kanske det bara är lite segare, men strax före 3 och en liten stund framåt så brukar iFokus vara onåbart. Och så är det på stora hela varje natt.

[AlltIEtt]
0

ANNIA,

Jag kunde inte komma in på iFokus på hela dagen idag, först senare ikväll efter jag installerade en 4 webbläsare så funkade sen allesamman.

Jag beklagar om tråden ej handlade om detta, jag avgår, tack för svar i alla fall.

ANNIA
0

AlltIEtt ingen fara. Men vad du råkade ut för har jag ingen aning om. För som det ser ut för mig (när jag kikar på de mail jag fått och även de sajter jag besökt) så verkar iFokus ha funkat som normalt.