Lite sur
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Försöker navigera mig runt här på nya iFokus med ganska stora problem. Javisst, jag förstår att det ska vara mycket som fixas i efterhand. Jag återkommer nog när allting är klart istället.
MEN jag gick in på mina inställningar för att se ifall jag kunde få tillbaka att bilderna visades sig stora i inläggen igen. För den funktionen är borta för mig. Men då får jag fram den här texten:
"UlrikaD har inte hunnit, orkat, kunnat, vågat, velat, prioriterat att skriva något eget här. Synd för UlrikaD eftersom det innebär att den här sidan inte visas när man bläddrar bland sajtens medlemmar.
Påminn gärna UlrikaD om du vet vem hon är. Ett inlägg i gästboken eller ett privat meddelande brukar göra susen… :) "
Då blev jag faktiskt lite grinig med tanke på att min (långa!) presentation är borta pga att iFokus för några dagar sedan kastade ut mig och mitt konto försvann
Det där känns som påhopp på sin egen sida måste jag erkänna. Tänka om det kanske?
Att du blev utkastad är en av orsakerna till att det nya införs redan nu, innan det är helt klart. Texten du nämner är naturligtvis tänkt som en påminnelse till dem som inte har skrivit något alls på sin sida. Meningen är att man ska slippa se de tomma sidorna när man bläddrar. Så fort du skrivit bara ett hej så är du med.
Tråkigt att du har blivit drabbad.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Står så på Staffan också.
"Påminn gärna Staffan om du vet vem hon är"….hihi!

Jag vet. Men även om jag inte hade skrivit någon sida alls så tycker jag den är lite taskigt formulerad faktiskt.
#3 Absolut, jag tycker faktiskt det låter ganska elakt…
Får nog hålla med, är lite klumpigt skrivet.
jätteklumpigt, nästan ärekränkande faktiskt.

Skönt att det var fler som tyckte som jag. Jag har inte skrivit någon personlig beskrivning ännu, just för att hela formuleringen fick mig att sparka bakut. Totalt motsatt effekt med andra ord.
Nu tycker jag att ni överreagerar en aning. ^^ Första gången jag läste detta var i testversionen, och jag trodde först att det var någons riktiga presentation - och jag tyckte att den var jätterolig. :) Är jag ensam som ser humorn i texten? :P
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
humor kan det väl vara just om man skriver den själv, men knappast om man blir pådyvlad den?

Jag är den första att tycka syrliga kommentar kan vara ganska kul. Men det här gick då mig rakt förbi var humorn var.
Jag såg det nu jag med, när jag var inne och skulle kontakta någon via PM. Väldit kränkande i min mening. Det är väl upp till en själv,om man vill skriva något om sig sälv eller inte? Ingen ska ge mig ett hårigt pekfinger för att jag vägrar ge ut uppgifter. det är klart, man kan ju skriva att man är apa från Ougadougu
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Texten var knappast tänkt att kränka nån. Utan är nog mer tänkt som lite skojaktigt vilket smileyn :) i slutet visar. Att killarna vill kränka nån är uteslutet.
Alla läser vi text på olika sätt. Och det brukar finnas utlagd på olika sajter om att när man läser text så ska man utgå från att det inte är illa ment.
Och det är ju enkelt att få bort den. Skriv dit bara tex Som skulle bli i mitt fall. ANNIAs sida så är det borta, mer behöver man inte göra.
ja, det är inte bara jag som tagit illa upp. OAvsett smiley eller inte så var det tråkigt skrivet
Som jag sa så läser alla text på olika sätt. Andra ser det på det skämtsamma sättet.
Nämen, det där var verkligen ovanligt plumt och korkat skrivet. 
ja och jag är inte den som går av för hackor när det gäller sarkasmer..