ifokus+
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Man kan anmäla inlägg (om det behövs) på de sajter där det är aktiverat, och man kan skriva anonyma inlägg på de sajter där det är aktiverat. För att få veta var det är aktiverat kan du fråga aktuell Sajtvärd.
Ett tips är att man kollar upp vad det är man betalr för innan man betalar 
Ja så klart. Men sajten kan ju satsa med att faktiskt informera vad man får ut av det. Nåväl.
50kr är ingenting att lipa åt så spelar väl ingenroll. Men usel funktion må jag tycka!

Det kommer att komma fler funktioner, vilka vet jag inte.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Närdå? Om det kommer lagom tills min går ut så känns det inte meningsfullt ;)
Förut var det saker som större mailbox, flera (och större) fotoalbum, stor Avatar, möjlighet att ändra utseendet på sin sida, möjlighet att skicka filer med mejlen + litet annat som jag inte kommer ihåg. Jag vet inte vad som kommer tillbaka eller vilka nyheter som planeras, men det är ingen dum idé att tala om vad man önskar sig. Just nu pågår arbetet för fullt, så bra idéer välkomnas säkert.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Vad menas med detta ?
"Möjlighet att använda det automatiska modereringssystemet på iFokus, vilket betyder att du är med och håller ordning i diskussionerna".
Har inte sett vad eller hur man kan göra detta så upplys gärna.
#7 Det är "Anmäl" som står med blå text uppe till höger på inläggen. Det är dolt så man måste hålla pilen över inlägget för att se det. :) Om ett inlägg bryter mot reglerna ska man klicka på den länken. Om/när tillräckligt många har klickat på länken så kommer det anmälda inlägget att tas bort ur diskussionen automatiskt. Antalet anmälningar som krävs är något som sajtvärden bestämmer, och likaså kan sajtvärden återpublicera det borttagna inlägget om han/hon anser att det togs bort utan rätt anledningar.
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
MoaL" "8.
Jasså den, okej då vet jag. Tyvärr hjälper ju inte den funktionen något vidare 
#8 Vadå dolt? Jag ser anmäl hela tide i alla inlägg.
#9 Klart den gör. På de sajter där det ofta blir hårt är den här funtionen jättebra, och ni medlemmar hjälper till.
#10 Jaså? För mig kommer det numer bara fram när jag håller pilen över ett inlägg. :)
Mvh,
Moa
#11 Vad konstigt :)

Hera, du verkar ha internet explorer? Det kanske är det som gör skillnaden, för jag har Mozilla firefox. :)
Mvh,
Moa
Japp det har jag :)

Med Firefox 4 får jag som jag visar i #13, med IE 8 får jag så det helatiden visas, i Google Chrome får jag samma som i FF.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hera "10,
Nej det är inte alls klart, när det går hett till på en sajt så är det oftast enskilda personer som blir utsatta/drabbade och på grund av att det måste till flera anmälningar från olika personer för att få det upphöra så hjälper det tyvärr inte.
#18 Okey. Vi kommer inte komma överens.