Meddelanden?
Jag har ett problem med att meddelandrutan talar om att jag har ett meddelande. Jag går in, får reda på att det finns tre nya sajter, jag försöker öppna och titta men får bara att jag inte har behörighet att titta. Har även försökt ta bort meddelandet men inte ens det går att göra. Kan någon hjälpa mig?
Tack på förhand, illernettan
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
illernettan i vilken korg försöker du läsa ditt meddelande. Är det inkorgen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Jag går till inboxen, trycker på olästa meddelande, sedan på meddelandet men får då till svar att jag inte är behörig.
Det låter konstigt. Jag hade det kvar och testat och kan öppna och även ta bort det. Vad har du för webläsare.
#3 Inte en aning
.
Om du menar att du inte vilken webläsare du har så hittar du det längst upp under rubriken hjälp. Där rubriken längst ner står vilken det är. Och när du klickar på den rubriken så får du även fram vilken version du har.
#5 Hittar inte ens någon rubrik med ordet hjälp på :-( Tack för att du försöker hjälpa mig :-)
Lite osäker, men låter som du då ev har chrome som webläsare för i den finns ingen rad rad längst upp där ordet hjälp ska stå. Och i den vet jag inte vart man hittar vilken version man.
Om jag fattat dig rätt så försöker du öppna det i mappen olästa meddelande. Har du redan tagit bort det från din inkorg.
Och vad händer när du klickar på den bruna länken "visa ta bort meddelande" när du är i mappen olästa. Får du inte fram kryssen då så att du kan plocka bort meddelandet. För man ska kunna plocka bort även från den mappen.
#7 Tack för hjälpen. Nu har jag äntligen fått bort meddelandet. Nu får vi se vad som händer nästa gång någon skriver till mig.
Vad bra att du fått bort det.
Det ska inte vara några problem framöver, i alla fall inte med vanliga pm. Det du hade fått problem med var ett massutskick, hoppas dock att det inte ska vara problem med dom heller framöver.