Infoga video fungerar ej
Jag har försökt infoga videofilmer från youtube och det fungerar inte..
Här är tråden:
http://barf.ifokus.se/discussions/4dbc09bc88f4722d24003c39-barf-turtorial-youtube
Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~
Sarah hur gör du när du försöker få in videon. Och vilken webläsare har du.

jag väljer "infoga video", skriver in URL:en till min film på youtube (http://www.youtube.com/user/BARFmycat?feature=mhum#p/u/7/xsUuZLI6Qis) och sen för säkerhets skull på några av inläggen har jag valt "visa bild direkt i inlägget".
Jag har Mozilla firefox, men det har alltid fungerat förut. Postade en film senast den 26:e i den här tråden, och då fungerade det.
Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~
Sarah undrar om du ev har fel adress. För den adressen får jag inte att funka. Vet inte om det har att göra med att man kommer mer till din sida så det står bland annat user uppe i adressfältet.
Letar jag reda på den filmen som visas så har den en helt annan adress i adressfältet. Detta är samma film. Och jag har testat och den får jag in om jag lägger den på det sätt du gjort nu, men har jag bara tagit med länken för att visa skillnaden i adressen.
Jag kan inte heller få in vidio så som ovan..O har samma o har fått in.
Sen på Livskvalit kan jag helt plötsligt inte skriva.
Men här inne går det…Huva mig.
Foto får jag bara in i bland…
Tokigt att det blev så mycket sämre för mig.
För innan ni ändrade så hade jag inga problem.Men nu är det min tur..
Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Lena när det gäller video vad heter den. Är det en musik video så tala även om artisten så kan jag försöka hitta den och se om det är nåt fel på den.
När det gäller skriva på livskvalitet förhoppningsvis är det bara nåt tillfälligt knas för dig för jag var in och såg att du skrivit idag. För du kan väl läsa där i alla fall.
När det gäller bilder. Dom bilder du inte får in. Hur stora är dom, kanske för stora så prova minska ner dom. Eller prova bara byta namn på dom.