* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettregler
Läst 2227 ggr
[Sicali83]
4

Vad gäller egentligen?

Kan en Sajtvärd utnyttja sin sajt nästan hur som helst och behandla de som skriver på sajten utan någon respekt alls?

Alltså, kan en Sajtvärd ägna sig åt upprepade personangrepp och sedan snabbt låsa tråden så att ingen annan kan säga sitt om angreppen? Behöver man inte följa några regler som SajtvärdiFokus?

[WX5]
3

Alltså sajtvärden har ju det mesta verktygen att styra sina sajter med MEN det ger inte dom rättan att köra över någon annan.

Imasy
0

Nu är det mig detta gäller, och TS har inte blivit varken överkörd eller blivit utsatt av personangrepp.

Däremot så har jag bett TS ta detta med mig personligen istället för att bråka ute i trådarna, men istället så har Ts startat en tråd inne på en annan sajt som verkar ha blivit borttagen och nu fortsätter TS här.

Men man kanske ser det som ett personangrepp för att man inte får bete sig hur man vill på sajten?

Att tråden TS pratar om vart låst var för att TS själv fortsatte att bråka i den trots tillsägelse, och har således inga rättigheter till att fortsätta med det.

[WX5]
1

Jag har ingen aning om vad det handlar. Bara utgick från det som står i TS så det var därför som jag skrev så.

[Sicali83]
4

#2# Vi är lite oense på den punkten, flera Medarbetare instämmer i att du utnyttjat dina förmåner som Sajtvärd till att begå personangrepp samt att du stödjer medlemmar som roat berättar hur de plågar sina djur. Jag kan länka till tråden här med om du känner att du vill ge dig in i ytterligare en diskussion om ditt olämpliga beteende.

Även sajtvärdarna har regler att följa och man får inte lov att kränka och angripa andra medlemmar personligen även om man har startat en egen sajt.

[Sicali83]
3

#3# Och det var precis det som den här tråden handlade om, vilka regler mer exakt som gäller för just sajtvärdar, inget mer och inget mindre. Tyvärr råkar jag ha en förföljare på halsen och om det fortsätter så överväger jag en seriös anmälan för det känns ganska skrämmande måste erkännas.

[AlltIEtt]
2

Tyvärr kan dom bete sig hur som helst, ingen "vill" lägga sig i det. beter någon sig illa så spara alla dokument och anmäl, det är tyvärr det enda sättet som funkar här.

ANNIA
0

Diskussioner gällande enskilda sajter hör inte hemma på support. Utan det är nåt man får försöka reda upp den sajten.

Värden har bestämmanderätt på sin sajt.

Med det så låser jag tråden.

Imasy
0

Nu läser du nog svaren du fått av mig tidigare som Fan läser Bibeln.

Problemet är ju att du i var och varannan tråd känner dig påhoppad av de flesta medlemmarna trots att du fått sakliga trevliga svar. Och då är du otrevlig emot dem och när det inte är accepterat att bete sig illa så ser du det som personangrepp.

Och jag vet inte hur du kan påstå att DU känner dig förföljd när det är du själv som startar trådar om mig?

Inlägget är låst för nya kommentarer