Buggar lite här och där
Under dagen idag har jag stött på fel lite överallt.
Flera gånger har jag fått uppdatera sidor många gånger innan jag lyckats klicka in mig till en tråd, det händer liksom inget då jag klickar på trådarna. Har varit olika sajter och olika trådar.
Likaså har det kommit upp felmeddelande flera gånger då jag försökt ändra sajt. Ibland har jag fått vänta ett tag innan jag kommer in igen och ibland har det fungerat att uppdatera några gånger.
Ibland har det stått felmeddelande överst i trådar också, och någon gång när jag själv skulle starta en tråd.
Använder just nu IE9, Windows Vista och har rensat historiken.

Låter underligt, för mig har det *peppar peppar* varit helt buggfritt idag och jag använder FF 4 och XP.
Som vanligt så är det extremt svårt att felsöka utan att den som råkar ut för felmeddelanden kopierar och klistrar in dem i sin buggrapport.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är samma felmeddelanden som jag fick då det buggade rätt mycket. Men tyvärr har jag inte sparat de skrämdumparna tror jag.
Hera fick du 503 service unavailable. Det är ju nåt som kan komma endera när killarna själva håller på med nåt eller när ena servern inte riktigt hänger med.
Utifrån det du skriver (om det var det du fick) så låter det som ena servern inte hann med. Och var det så att en server inte hann med så kan det förklara det andra du råkade ut för.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja, i alla fall någon av gångerna var det det felmeddelandet :)
Misstänkte det.
Ja det kan ju komma både som helvita sida med bara den texten. Eller att det dyker upp ovanför artiklarna.
Men det brukar ju bara vara korta stunder oavsett varför det kommer. Så brukar räcka med att man uppdaterar sidan så funkar det, åtminstone för en stund. (ifall det är en server som krånglar)