Problem
Helt plötsligt visas samma visnings bild på mig och en annan medlem i denna diskutionstråden http://livskvalitet.ifokus.se/discussions/4e0aac9388f47217fc0045b0-god-dagens-296 för en annan medlem men inte för alla andra, hur kommer det sig?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det måste vara en bugg relaterad till en ändring vi gjort nyligen i hur avatarerna visas. Om ni lyckas hitta ett säkert sätt att återskapa problemet så hör gärna av er. Tills vidare får vi hålla ögonen öppna.
… vore också bra med information om i vilken/vilka webbläsare felet inträffat.
-- erik
#1 Okej
Vet inte vad dem som har problemet har för webbläsare. Bara förde problemet vidare, då jag deltog i den tråden.
hoppas det löser sig
Hej!
Jag ser samma bild på Fridaakesson och Kaipon, bara dessa två. Jag använder Firefox 5.
Funderar på om det blev så här när jag uppdaterade till 5:an? Fick ett meddelande om att en uppdatering fanns och sen hade jag senaste versionen av Firefox.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#3 - Ok, nej, det borde inte vara några problem. Det låter ju som om du av någon anledning har fått fel bild för ena användaren och att den sedan fastnat i din browsercache.
… hur du kan ha fått fel bild från början är något av ett mysterium, dock. Om det varit en trasig eller tom bild kan jag förklara det, men…
Testa att tömma browsercachen eller att gå in på bilderna (högerklicka och "öppna bild i ny tabb") och ladda om sidan explicit. Borde hjälpa.
-- erik
#4 "Testa att tömma browsercachen eller att gå in på bilderna (högerklicka och "öppna bild i ny tabb") och ladda om sidan explicit. Borde hjälpa."
Haha…det där får du nog förklara lite bättre på svenska så jag förstår vad du menar! 
#4 Har lyckats åtgärda felet! Hittade en flärp där det stod "töm cache" men sen hängde sig firefox, och efter omstart så var bilderna rätt igen!
Så nu ser jag Frida också! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#6 Bra att det löst sig, så nu kan du inte blanda ihop oss mer XD
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#6 Så bra att det löste sig