KAn ej sluta delta i en diskussion
Hela tiden poppar det upp en gammla diskussion hos mig och hur mycket jag än klickar på sluta delta så poppar den upp igen. Jag kan inte gå in i tråden, då jag har besöksförbud på den sajten. Vill få bort den diskussionen bland uppdaterade inlägg.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag sitter med samma fel här. Även grå text till och från.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
zickan; den grå texten verkar vara en bugg. Här finns rapporten; http://support.ifokus.se/discussions/4e12edeb88f4725644000086-undefined-i-inlaggen#discussions-1

Felet med att sluta delta i diskussion är redan rapporterat i denna tråd.
Då ni skriver buggrapporter vill vi på Support att ni använder denna mall för att underlätta felsökningen för oss + att vi slipper upprepa samma frågor varje gång ett fel uppstår eftersom standardfrågorna redan besvarats om ni använder mallen.
Tack på förhand!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
orkar inte läsa alla trådar för att hitta mitt fel

#4 Inte alla trådar, men så jobbigt kan det knappast vara att kika i listan på första sidan iallafall, underlättar för oss på Support om vi inte behöver besvara samma fråga flera gånger i olika trådar och tiden kan istället läggas på själva felsökningen. 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
1) Händer samma sak om du försöker igen?Ja
2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar?http://support.ifokus.se/discussions/4e1343ffd4ebea37d3000324-kan-ej-sluta-delta-i-en-diskussion#discussions-1 plus alla andra sidor
3) Vad gjorde du när felet inträffade?Försökte kryssa bort det
4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel?Inget felmeddelande
5) Vilken webbläsare använder du?FF senaste, vet ej vilken, har automatisk uppdatering5,0 är det
6) Är det något mer du tror att vi behöver veta?NEj