* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettönskemål-förslag
Läst 1573 ggr
Inkanyezi
0

Moderera, dölja/ta bort bild?

Jag hittade inte någon knapp för att dölja eller ta bort en bild ur ett inlägg där någon hade postat bilder som tillhör någon annan. När jag modererar vill jag inte ta bort en hel tråd eller ett inlägg, om inte tråden eller inlägget i sig strider mot reglerna, men jag vill kunna ta bort bilder som vi inte har licens för.

Den tillfälliga lösning jag valde var att skapa en egen bild, med en text om åtgärden, och lägga in den bilden i stället för de felaktigt postade bilderna, men det borde finnas ett smidigare sätt att helt enkelt ta bort bilder; de borde kanske inte ens finnas kvar i databasen, när man inte har licens och på så sätt kränker upphovsrätten.

Så här ser bilden ut som jag lade in i stället, men jag skulle vilja ha en knapp.

http://uploads.ifokus.se/uploads/c35/c35ec5ab506154a82d7b58370d117e51/bild-borttagen.png

Karmatarerskanise
0

Detta ska postas inne på ifokusifokus. .

Bamse 08
0

Om till exempel om man har lagt in en bild men sen ångrar sig att man vill ha den med så finns det inget sätt att ta bort den.

Tillexempel vi kan ta en lek som heter Jag vill se…

Och då säger någon tillexempel jag vill se en bok så ska man ladda in den bilden och det tar ju lite tid och tänkt då om någon har hunnit före då  frågar ju den andra efter en annan sak och då är det ingen som helst möjlighet att ta bort bilden.

What doesn't kill you makes you stronger.

Karmatarerskanise
0

#2 Du kan ändra bild.

Det är korrekt att det inte går att ta bort, men man kan ersätta bilden med något annat.

Bamse 08
0

#3 Okej men är det möjligt att det ska gå att ta bort?

What doesn't kill you makes you stronger.

Karmatarerskanise
0

#4 Har för mig det finns på "att göra" listan. Men de tar ju allt i tur och ordning. De viktigaste sakerna först.