Ta bort inlägg
Hej!
Hur tar man bort ett inlägg??
Fick tipset att klicka på hantera och så "ta bort inlägg". vad gör man om det inte står hantera nånstans?
Mvh/ Sonja Brandin
Du måste ha iFokus Insider för att kunna se Hantera. (Tror jag det var) Eller vara Medarbetare eller Sajtvärd. Annars måste du be någon som är Medarbetare eller Sajtvärd att ta bort den.
Du kan bara ändra ditt inlägg inom en timme efter det att du postade det. Om det har gått mer än en timme så får du vända dig till värden eller någon Medarbetare på sajten och be att dom hjälper dig.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Precis som Ulla skriver går det bara att redigera ett inlägg innom en timme efter att det blivit publicerat. Man behöver inte ha Insider för att kunna hantera.

Tack snälla.. vet att det ska vara inom 1 tim men vart står det hantera eller redigera.
Har för mig att man förut kunde redigera ett inlägg om man gick till mina inställningar, eller..är jag helt trög??
Om du håller musen över ditt inlägg så kommer Hantera fram upp i högra hörnet av inlägget på samma ställe där Anmäl står.

Tack!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker 1 tim. är för kort tid. Så länge ingen hunnit svara på mitt inlägg borde jag ha möjlighet att ändra i texten.
På de flesta forum kan man ändra hur länge som helst men då framgår det tex. "ändrat av beem 2011-09-14"
Kan vi inte få det på iFokus också ?
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#8 Detta har disskuterats innan, och såvitt jag vet kommer det inte ändras.
Hade sett konstigt ut om man kunde ändra inlägg hur länge som helst, hela diskussioner kan bli helt fel. Bättre att man tänker sig för innan. I värsta fall kan man ju säga till admin.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag håller delvis med. Då borde man i alla fall kunna redigera så länge inget inlägg skrivits efter mitt inlägg.
Jag får väl hoppas på framtida ändringar då.
Tack för ditt svar.
Sorg är kärlek som blivit hemlös