Reklamfritt ifokus
Jag försökte beställa reklamfritt iFokus. Efter att ha gått igenom sms-karusellen med svarsmeddelanden och allt fick jag det här meddelandet:
Inga betalningar som inte redan tillgodoräknats hittades. Kontrollera om du redan fått tjänsten aktiverad.
Jag vet inte säkert om pengarna drogs från min mobil, men jag tror det. Reklamen är kvar…
What to do?
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Aha. Om det är så, hur ändrar man det? För jag vill verkligen bli av med reklamen…
Mvh Lena

Kolla även så att du skrivit användarnamnet exakt rätt i sms:et, annars kan det bli fel.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Lena vad jag vet så går det inte att ändra. Utan du får då använda en annan mobil till ditt konto.
Är det så att nåt annat konto fått reklamfritt och du inte vill att den ska ha det så får du skicka stopp till samma nummer så att det inte dras mer pengar.
Men är det så att det andra kontot ska ha Insider så får du aktivera det igen för även det stoppas när du skickar stopp.
#3 Så fungerar det tyvärr inte längre. Man skriver aldrig sitt nic för att ange vilket konto det gäller.
#4 Det var tråkigt. Men om det nu är omöjligt att använda mobilen, på vilket annat sätt kan jag köpa mig fri från reklamen? Sajten blir så väldigt tung och svårladdad, så jag vill bli av med den. Om det finns något bankgiro eller så använder jag lika gärna det. Eller är det adblock som gäller i fortsättningen?
Mvh Lena
Jag vet inte om möjligheten att betala via bg finns kvar, inte sett nåt om det.
Annars finns det ett lite omständigt sätt. Skaffa ett till sim-kort. Sätt i det i mobilen och tanka upp det till det belopp med så mycket så det täcker den period du tänkt (kom ihåg operatören också tar avgift). Sen gå igenom karusellen så många gånger som behövs.
Vet dock inte om det räcker med att bara gå igenom karusellen gång på gång eller om man måste skicka stopp efter varje karusell. Men det syns ju på sidan där reklamfritt är. Där står hur länge man har reklamfritt och den ändras ju vartefter (uppdatera sidan med F5). Men efter du skickat sista så skicka stopp.
Hoppas du förstod min förklaring.
Ja jag förstod, och eftersom jag retar mig på så reklamen så känns det inte som något stort problem att skaffa ett sim-kort till.
Tack Annia!
Mvh Lena