* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfunktioner
Läst 1985 ggr
KastKatt
0

Ta bort mina bilder.

Jag har försökt att få bort bilderna i mitt galleri men det går inte. Jag lyckades ta bort två, men sedan när jag tryckte på "Ta bort" så kommer jag bara in på bilden. Jag har försökt på hur många olika sätt som helst men jag lyckas inte. Tacksam för svar.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

ANNIA
0

KastKatt har du fått det att funka. Jag brukar inte hålla på med bilder/fotoalbumet men laddade upp några bilder och testade och för mig funkade det att ta bort.

Märkte dock att länken ta bort är väldigt smal så jag fick vara väldigt petig med vart jag satt musmarkören, bara lite ovanför så fick jag upp fotot istället.

Sen är jag osäker på om du vill ta bort alla foton i så fall kanske försöka ta bort hela albumet för det går att göra så, med alla bilder i. När du sen vill lägga upp nya bilder så får du skapa nytt album.

Annars om det inte funkar vad har du för webbläsare och vilken version av den. Har jag samma så kan jag testa och se hur det funkar för mig.

KastKatt
0

Ska testa igen nu, det kanske bara var något skumt med min iFokus just då. Men ska testa som du säger att ta bort hela albumet.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!