* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 2159 ggr
Chilli10
0

Byta medlemsnamn!?

Finns det något sätt att byta namn på?

Glad

ANNIA
0

Maria finns ingen inställning så man själv kan byta och normalt sett så byter inte killarna för medlemmar då det finns ganska många. Men ibland så byter dom för värdar och/eller Medarbetare så kontakta niklas och hör med han.

Men du kan väl kika i medlemslistan för hela iFokus först och se om det namn du vill ha inte redan är reggat för det måste ju vara ett nytt ett.

Chilli10
0

Tack för svar! Misstänkte att det kunde vara något sådant. Ska fundera och kolla så hör jag sedan av mig till dem :) Har redan bytt användare helt 1 gång, och vill helst slippa att göra det igen :P

Emo
0

Hur är det med namn på medlemmar som lämnat iFokus.

De namnen är väl också "spärrade".

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Chilli10
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jasså är de?

ANNIA
0

Emo det är där är en komplicerad fråga idag.

Generellt så är det så att de nick som är spärrade så att säga är dom som syns i medlemlistan. Så finns inte nicket där så ska det gå att regga gäller då även om man vet att person haft nick som är avslutat. Finns dock undantag.

Men gå på det som är generellt det är enklast.

[trollskogen]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vem exakt ska man fråga om att byta namn?

ANNIA
1

trollskogen som jag sa längre upp så byter killarna inte namn för vanliga medlemmar utan det görs bara värdar och ev Medarbetare.

För vanliga medlemmar som vill byta finns bara alternativet att avsluta sitt konto och starta ett nytt ett.

Michaela-N
0

Jag har bytt konto två ggr och tyckte inte det var så hemskt jobbigt faktiskt :)

Lycka till!