Bevakning - 'Meddelanden'
Jag undrar hur jag kan ställa in så jag får meddelande till min e-post om nya meddelanden här? Är inte inne så ofta och vill gärna veta när någon skrivit till mig.
Har 'sökt på sajten' ifall fler har frågat om detsamma men hittar inget.
"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh
Annmaja som det är idag så går det inte. Åtminstone hittar jag ingen sån inställning. Fanns i gamla så hoppas den kommer tillbaka.
Tror inte det ligger på om det är svårt eller inte. Utan mer att det är en funktion som blivit avglömd nu i nya.

Klicka på "Bevaka"som finns högst upp i varje inlägg, sedan kan du välja om du vill bevaka hela denna sida eller bara det inlägg du är på för stunden.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack för svar, men det är inte det jag frågat om. 
Jag vill ha, som jag fick förut innan de gjorde om här, ett e-postmeddelande när jag fått "Maddelande" här. Det står längst upp till höger, precis under mitt namn och över "Mina inställningar" och "Saitadministration".
/Nalle Puh
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#8 Din önskan är säkerligen noterad. Finns ingen anledning att putta upp tråden om och om igen. Killarna som har hand om iFokus arbetar hela tiden med funktioner på iFokus. Anser de att denna är behövlig lär den komma när det inte finns mer viktiga saker att jobba på.
Personligen är det ingen funktion som jag saknar eftersom jag aldrig använt mig av den. Loggar hellre in och kollar här.
Eftersom jag inte alls loggar in här varje dag, ibland inte på någon eller flera veckor heller, så tycker jag att det var en bra funktion att få ett mejl om att någon skickat ett meddelande till mig.
Mejl om att trådarna har uppdaterats kommer ju dagligen om jag vill ha det så.
Lovar att försöka att inte putta upp igen då. 
/Nalle Puh