* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettönskemål-förslag
Läst 1884 ggr
Cessy
0

Saknar en app till androider!

Ja jag saknar verkligen att iFokus inte har en app till androider. Kommer en sådan? eller tänker inte iFokus satsa på att vara lättillgängligt även för mobiler?

När jag är iväg vill jag ju kunna kolla snabbt o lätt o iFokus är fruktansvärt tungt o jobbigt att få upp o väldigt krångligt att skriva i från min android o ärligt talat om det inte kommer med en app som underlättar att surfa in på iFokus så tror jag att iFokus missar ett väldigt viktigt tåg. Så min fråga är - Kommer en app o i så fall ungefär när?

Ser ju hur folk lämnar vissa forum allt mer o jag hittar dem ofta på facebook istället o ser att de pratar där via sin mobiler. de laddar upp bilderna där via sina mobiler o detta är en superviktig sak att satsa på för ett forum som vill ha fart o fläkt o hög besöksstatestik. Så jag håller tummarna för att en app är på väg för androiderna o att den kommer snart.

Niklas
1

En Mobilversion finns på vår att-göra-lista.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Cessy
0

Låter bra Niklas, för tungtillgängligheten från mobilen håller på att göra mig galen.Obestämd Vill ju kunna kolla snabbt o lätt även när jag inte har tillgång till datorn o jag tror inte att jag är ensam, för ser man på fejjan så ökar ju mobilinläggen allt mer o folk laddar upp bilder på ett helt annat sätt när det funkar att göra det direkt från mobilen, så jag håller tummarna för att en mobilversion kommer snart.

Niklas
0

Du är inte ensam. Jag längtar också efter en mobilwebbplats. Glad

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

AnneN
0

Nu finns iFokus även för mobiler Glad http://www.ifokus.se/about/mobile

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Cessy
1

Ja o nu är livet betydligt lättare att surfa på iFokus från mobilen. Går fantastiskt mycket snabbare o lättare nu. Tack Glad