Får inte upp PM
Jag har 2 PM som blinkar, men när jag klickar å dem så får jag inte upp dem?? Jag har testat att starta om, men det funkar inte ändå.
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Har du testat rensa webbhistoriken?
Använd gärna denna mall vid felrapportering.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag har rensat historiken i Crome…är det någon historik i "IFOKUS" som ska rensas?
Nu har jag 3 PM som jag inte får upp??

Hej!
Vilken tur att ni finns….
Du skickade ett meddelande att jag skulle använda en viss mall vid felrapport… Det händer ju absolut ingenting då jag klickar på dessa medddelande som blinkar…??
Kerstin vart försöker du öppna dina meddelanden. Är det i inboxen, om så, så testa i mappen olästa meddelanden.
Sen antar att du vet att man måste klicka rätt så exakt på rubriken.
Du skriver att du har chrome, så jag antar att du även har explorer så kan du testa även med den..

Jag har även gåt den vägen, olästa meddelanden, men händer inget där heller???
Explorer har kraschat…så det funkar inte…ska formatera datorn på tisdag ;-)
Men konstigt då det alltid funkat förut…
Kerstin en sak jag blev att fundera över. Du skriver att du rensat historiken. Men vilken historik. Är det historik eller webbhistoriken. Är det historiken så tar den inte bort allt som behövs.
För att rensa webbhistoriken gå på skiftnyckel sen på verktyg och där på ta bort webbinformation då ska du få upp för webbhistoriken. Jag brukar ha iklickat såsom bilden.

#6 Har gjort just så….jag får fortfarande inte upp mina PM!
ok. En annan fråga kan du öppna dina pm som du redan läst.
Sen har du möjlighet att testa från någon annan dator, tänker på att du har problem med din då du ska formatera den. Vet inte om det kan spela roll. Borde inte, men jag vet inte nå vad en trasslig dator kan slå ut.

#8 De PM jag läst får jag upp….
Ja, jag får testa från en annan dator…men detta problemet kom ju plötsligt i helgen..inte varit så någon gång förut.
Ska formatera därför att explorer har kraschat. Kör crome

Jag har tydligen också mist behörigheten på MG
Men jag står som medlem…
Kerstin tyvärr så har jag inga mer förslag just nu när det gäller dina pm. Men bra om du kan testa från annan dator för att kunna säga om det ligger på ditt konto eller på din dator.
Det sista du skriver om får du kontakta värden och höra om du råkat bli bortplockad, men tala om att du för tillfället inte kan öppna dina pm. Kanske ange en mail-adress då som hon kan svara dig. Att du står som medlem på medlemslistan kan inte värden påverka utan det beror på att du har sajten som favorit så bara du kan i så fall ta bort dig därifrån.
#9 - Det ser inte ut att vara några fel på dina PM. Däremot har jag märkt att det bara var sjävla ärendetexten som var länkad (det har jag fixat nu).
Jag har också skickat ett meddelande till dig. Vore tacksam om du kunde testa och se om du kan öppna det (och även dina andra nya PM).
-- erik
#10 - [Ändrat efter svar från #14]
Du har rätt i att du inte har några rättigheter på MG. Att du finns med i medlemslistan beror på att du ändå har sajten som "favorit". Något intuitivt, kanske, men det är vad medlemslistan visar.
-- erik
Erik det sista om MG kan jag svara på det. Det är en stängd sajt som man blir inbjuden till.

#12 TACK!!! Nu funkar det 
#14 Men jag blev ju inbjuden till den…och välkomnades.
Kerstin bästa är att du kontaktar värden. Hon kan kika om du av någon anledning fallit bort och i så fall lägga till dig igen.