Radera pm
Funktionen för att radera pm konstrar för mig. Jag kan klicka fram kryssen "Ta bort meddelande" och ta bort ett, sen försvinner kryssen och jag får scrolla ner och klicka fram dem igen.
Förut kunde man ta bort flera?
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Jag kan inte ta bort något PM, finns inga "x" eller "ta bort" någonstans. Trodde de tagit bort detta av någon anledning.
Finns det inte om du scrollar ner och tittar under vänsterspalten med meddelanden? Under Olästa och Skickat står det "Visa ta bort meddelanden", och klickar jag där får jag upp kryss vid varje meddelande.
Nej titta det fanns inte där. Lustigt!
Jag kan inte heller ta bort pm. Krysset finns där, men det går inte att markera mer än ett pm. Sedan laddar sidan om och pm:et finns fortfarande där.
#6 Markera? Hur menar du då?
Markera krysset vid pm:et så att det tas bort.
Nu funkar det för mig i alla fall.
Tror Gunilla menar att när man klickar på X-et så händer ingenting.
#8 Okey, du menar att det inte händer något då du klickar på krysset. För markera det ska man ju inte göra ;)
Klicka på krysset / markera - samma sak.
Testa själv så förstår du kanske vad jag menar.
#11 Markera betyder just markera, är inget att diskutera.
Hur har det gått Lena, fungerar det nu?
# 12 - Har du inget annat för dig än att märka ord?
Hur har det gått Gunilla, fungerar det för dig nu?
# 15 - Nej, det är som innan.
Kryssen kommer fram, jag markerar och sedan laddar sidan om.
Tilläggas ska, att det går bara att markera ett pm.
Ja, det var det som hade ändrats. Säkert inte med flit så det är bra att det rapporterats. Ännu bättre om man lägger rapporten i gruppen Fel/buggar.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Hoppas det löser sig för er, fungerar för mig nu. Jag har förvalda färgar så jag har inte ens sett texten.
# 19 - Nu blev jag nyfiken Trevor. Vad menar du med förvalda färger?
Webläsaren har jag ändrat då vissa kan ha ljusgrå text på vit bakgrund då ser jag inte den. SAmma med gul färg på vit bakgrund kan inte se den heller, har ändrat om. Någon sida var svart med mörkgrå text eller om den var mörkröd eller mörkgrön, då ljusade jag upp den till vit. Därav syntes tydligen inte texten här på sidan då den var mörkare så blev den automatiskt vit. Men syntes när man markerade texten.
Får man fråga vilken webbläsare du har. Nu blev det ju lite OT förståss…
#13 Trevor, det är som förut, när jag klickar på krysset för att ta bort ett meddelande laddas sidan om och kryssen försvinner.
Det är inget stort problem att scrolla ner och ta fram kryssen igen, men man blir fort bortskämd med fina funktioner… 
#18 Ulla, det skulle jag gjort förstås, men jag såg meddelande-gruppen och tänkte inte längre än så.
#22. Firefox.
#23. Undrar om det är en bugg eller om det är en miss. Hoppas någon av dem som arbetar här ser inlägget.
Vi får väl vifta med armarna!! 
Tjoho! Viftar våldsamt!
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Skriv ett felmeddelande då är nog chansen större att få svar….tror jag.
Kopiera frågorna och klistra in i inlägget och besvara dem.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
edit - dubbelt
Sorg är kärlek som blivit hemlös