* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 1335 ggr
Jennix
1

ett mycket märkligt problem

Av nyfikenhet skulle jag gå in på min sida för att kolla hur många mynt jag hade fått, men när jag kom till sidan Mina inställningar så går det inte att scrolla ner och sidan stängs av efter någon minut.

res://ieframe.dll/acr_error.htm#ifokus.se,http://www.ifokus.se/settings/users/4d7121cab9cb4620e9024c6f-jennix

Någon som vet vad detta är för problem? Väldigt mysko.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Karmatarerskanise
0

När jag försöker klicka på din länk får jag fram det här: "Firefox vet inte hur den här adressen ska öppnas eftersom protokollet (res) inte är associerat med något program." Har jag aldrig fått fram innan.

Jennix
0

Det är så min sida reagerar också. Den provar att öppna iFokus men ger upp efter ett tag. Jag kan alltså läsa och skriva, men inte kolla min egen sida.

Jag provar idag igen får vi se hur det går.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Jennix
0

Nej, fortfarande samma.

Niklas
0

#0: Har du Internet Explorer? Det står ieframe.dll och det får mig att tänka att det kan vara något med den.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Jennix
0

Ja, jag har IE.

Niklas
0

#5: Var hittade du länken i #0?

WildeSau
0

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Jennix
0

#6 Det är den sidan jag kommer till när IE stänger ner sig, eftersom den inte kan hitta iFokus.

Niklas
0

#8: Okej, då har jag ingen aning om vad som är fel. Kanske som #7 föreslår.

Jennix
1

Jag förstår inte vad det står, för det står på tyska…

Bamse 08
0

#10 Pm:ar dig :)

What doesn't kill you makes you stronger.