Reklamfritt - önskan.. :)
Jag vill gärna köpa reklamfritt igen, men jag skjuter upp det eftersom jag tycker att det är synd att rutan däruppe, som just nu innehåller den i mitt tycke jättefina "iFokus önskar er alla en riktigt riktigt riktigt God Jul!", blir tom och svart. :/
Kan inte den vara kvar även vid reklamfritt? Den är ju en länk till iFokus-bloggen, inte reklam. :)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Köpa reklamfritt? Kör med Firefox och add-on, så slipper du reklam och annan dynga. Gratis! :)
#1 En del av oss betalar gärna den lilla summna för att hjälpa iFokus. Jag gör.
#3 Ja, det är klart, det ska väl alltid finnas folk som ska klaga. 
Fast den rutan är ju i egentlig mening inte reklam. Inte mer än "Andra iFokus-sajter" som rullar på nere till vänster (för den är väl kvar även med reklamfritt? Jag minns inte..). iFokus-bloggen hör ju också till iFokus menar jag. :)
Nåja, det är ingen livsviktig sak, bara en liten oansenlig en. Det är nog bättre att inte förändra något så slipper det bli en massa halleluja över det som sedan måste tas omhand. ^^
Mvh,
Moa
Vsr hittar jag add-on i Firefoc
Var rädda om varandra
Erik - Ni kan väl lägga dit någon annan fin bild däruppe till oss som har reklamfritt istället för den svarta bakgrunden.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Nu är rutan helsvart och länkfri för oss med reklam också. O.o Det hör inte till vanligheterna. ^^
Hade tänkt köpa iFokus minus nu som en liten nyårspresent till mig själv, men undrar en sak. Det står:
"iFokus utan reklam är en prenumerationstjänst som kostar 20 kronor per månad, vilket dras på din mobilräkning."
Jag får ingen mobilräkning, jag har kontantkort. Visst går det ändå att beställa? :) Men hur skulle det i sådana fall bli om man råkar ha under 20kr på telefonen den här tiden en annan månad?
Tack på förhand. :)
Mvh,
Moa
Jag har också kontankort på mobilen och det fungerar utmärkt. Bara du har pengar på kortet vid datumet de vill dra avgiften
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Men…fick man inte också reklamfritt förut via att vara sitemoderator och liknande? Varför ändrades det?
Det är väl Insider man får som sitemoderator och Medarbetare?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Men det är ju det man automatiskt får när man blir mod…väl? o.O

#12 Insider får man automatiskt som moderator (värd/medarbetare), men vill man ha reklamfritt får man köpa det själv oavsett om man är moderator eller ej.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!