Kort i Fokus
Halloj
Jag vet inte riktigt om detta är rätt iFokus sida och lägga in detta på, men men :P
Jag undrar om någon skulle ha lust och starta en sida med kort i fokus, en sida för alla kort nördar. ;) Där kan man dela med sig av kortspel, patienser (mitt favorit område :P) mm, kort helt enkelt. ;)
Är själv för ung för att starta en sida, så jag får väll se om någon annan har lust och bli Sajtvärd på Kort i Fokus ;P
Mvh 'Cochon'
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Ingen som har lust? :(
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Skojig idè! Fyller ju 18 om en månad…
Men jag vet inte riktigt…
#2 Wii, skönt att någon svarade i alla fall ^.^ Hoppas bara att sajten kan komma igång ;P

tänkte du mest vnliga kort eller typ samlarkort också. så som pokemon, magic, hockeykort eller alltihop kanske ?
Det tänke jag faktiskt inte på, men det skulle säkert passa bra med samlar kort också. :D
Skulle man inte kalla sajten spelkort eller samlarkort i så fall.
/Maria
Inte samlarkort, för vanliga kort är kanske inte så bra under den rubriken. ;)
Fast om ni frågar mig, tycker jag att det räcker kalla det för Kort i Fokus. :P