hamnar på artikelsidan
Hel plötsligt hamnar jag på artikelsidan på alla sajter jag klickar in på. Det normala är ju att hamn på inläggsidan
#0 - Du menar att trådlistan visar artiklar istället för "senaste inläggen" när du står på förstasidan?
… …
Det har du rätt i. Mitt fel. I fix.
-- erik
Kommer med nästa batch uppdateringar. Sannolikt sent inatt så det inte blir så mycket "guru meditation" nu under kvällen.
-- erik
den där gurun börjar bli ihärdig 
Hmm, hann skriva en ny tråd om samma sak, ;)
Tänkte precis skriva en "anmälan" om detta. Hoppas det löser sig snart, är väldigt jobbigt ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tänkte just skriva en anmälan jag med. Jobbigt är det.
nu när jag vet att det bara är att klicka på Inlägg sen, så går det bra tycker jag.
#7 Störigt att behöva göra det på varje sajt man går in på :)
Håller med Frida. Det blir liksom ett klick för mycket.
#8 för mig är det inga problem, det var värre när jag inte hittade sajterna alls, då de var i oordning :) sen förstår jag dem som kanske besöker en 20 sajter, jag har bara ett fåtal som jag kikar in på.
#10 Men då fanns dem i ordning under "mina ifokussajter" och under där sen, så fanns ju ett alternativ där, alltså ett ställe där det stod i ordning i alla fall :) så det är ju inte samma sak
#11 ja, där ja, men det blir ett jobbigt rollande och har man som jag synfel så blir det jobbigare ändå.. men det där avhandlade vi i den tråden det gällde :) och nej, jag har inte sagt att det är samma sak, sa bara att det var jobbigare för mig när det var på det viset..
Haha, när sånt här händer sitter jag bara och anklagar mig själv för att ha dåligt minne
"Brukar det vara såhär?? Jahapp, det har jag inte tänkt på förut…"

Mvh Stephanie 

#13 Du är inte ensam om det, brukar göra det jag med.
Me den här gpngen visste jag att det var fel, då många av de sidor jag besöker har minst ett nålat inlägg som då inte syns på artikelsidan 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Samma fel här.
nu är det som det ska :D
Samma för mig.