* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 1241 ggr
Ingela.N.
0

Vad menas med detta??

Aktiva personliga sidor??

Är det min presentation och det eller vad.. Att jag är en aktiv medlem?? Har grubblat på detta nu ett antal dagar.. Då jag sett att det nämnts inne på fototävlingar.. Att man måste ha aktiva personliga sidor för att kunna rösta..

Stephanie
0

Jag har inte koll på det egentligen, men jag gissar att man behöver aktivera sin användare när man skapat en ny användare?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Bamse 08
1

Jga tror att det menas med att man ska ha skrivit en presentation :)

Är dock ingen epert på ämnet.

What doesn't kill you makes you stronger.

AnneN
1

Kan eventuellt vara en regel som glömtskvar sedan gamla iFokusversionen då man kunde välja att ha sin personliga sida låst så ingen kunde läsa på den.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ulla
0

Jag har för mig att det finns någon sajt som vill att man har skrivit på sin personliga sida om man vill rösta i en tävling. Det skulle vara för att minska risken för fusk. Kan det vara det som du menar?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Erik
0

#0 - Var någonstans står det?

-- erik

Ingela.N.
0

Erik

Jag har läst det inne i vissa trådar som innehåller fototävlingar.. Så säger dom att man måste ha det för att få kunna rösta..

Erik
0

#6 - I så fall skulle jag tolka det som #2 och #4 ovan.

-- erik

Emelie-E
1

Jag har för mig att i den gamla versionen så kunde man välja att inte aktivera sin personliga sida, andra medlemmar kunde alltså inte besöka den sidan.
Och då hade många sajter som "krav" att den personliga sidan skulle vara aktiverad för att man skulle få tillgång till de dolda grupperna och för att få delta i tävlingar osv.

Ingela.N.
0

Aha ok då är det som #2 och #4 sa..

Tack för hjälpen.. Jag trodde att man måste aktivera sig genom att trycka på något eller så..