Önskemål-mobilversionen!
Hejsan jag har ett litet önskemål att kunna lägga upp bilder på mobversionen, jag önskar även att man skulle kunna posta inlägg anonymt, och läsa meddelanden!:) Kommer detta komma så småningom eller kOmmer det inte komma alls?:)
Vi kommer att hålla mobilversionen så enkel som möjligt tills vidare. Det är lite det som är grejen med den. Om vi gjorde den likadan som den vanliga versionen skulle den tappa sin funktion.
Men det skulle isf vara en väldigt stor del att kunna lägga upp bilder för oss som nästan bara är inne på mobilver. För de går inte ens att lägga upp bilder på vanliga på telefonen:/

#2 Det ska gå att lägga upp bilder på vanliga versionen över mobilen, gör det själv ibland då datorn har svårt att hitta mobilen och därmed svårt att ladda över bilder den vägen.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Men jag kan inte klicka på välj fil:/ de lixom händer inget, har iphone 4s om jag inte sagt det innan :)
Jag tror inte att Apple tillåter att man laddar upp bilder i Safari för iPhone och iPad.
Åh.. Finns de ngn gratis hemsida app
Vad menar du med hemsida app? Vad ska den göra?
Asså webbläsare;) kom inte på vad det heter:)
Inte vad jag vet. Jag tror att Apple sätter stopp för det. Fast jag är inte hundraprocentigt säker.
#8 Det finns andra webbläsare att ladda hem men dem rekommenderas inte. Sök på "Browser" i appstore. :)