* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 1139 ggr
Bogey
2012-02-08 23:04
0

Error. Parsing JSON...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

iller.ifokus.se flippade ur idag.

I Firefox ser det ut så här längst upp i en tråd.

Felet finns bara på iller och ingen av de andra sajterna jag besöker och det yttrar sig bara i FF men inte i IE. Har inte testat Chrome.

Niklas
2012-02-09 13:17
0

Vet du om flera än du är drabbade?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

VeronicaKahlbäck
2012-02-09 15:24
0

Hade jätteproblem på iller igår både på data och telefon så fick inte alls allt jag planerat att göra där inne gjort på mina lediga dag.
Fick upp massa olika felmeddelanden och andra saker som tydde på att det var lite galet.

Flera ggr fick jag upp något som såg ut som en betaversion, sen all administrering och redigering såg precis ut som Bogeys printscreen fast själva den konstiga texten var den som jag skulle redigera eller administrera. Så brukar det se ut före det laddat klart men igår försvann det inte.

Har inte en enda gång kunnat använda guldmyntslotteriets-bannern för då ligger reklam, text och bilder lager på lager och vägrar ladda klart.
Har kunnat gå in på bloggfliken utan problem dock.

Utöver det så var det för mej också otroligt segt.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Bogey
2012-02-09 15:39
0

#1 Nej tyvärr

Dock verkar felet endast drabba FF för det funkar även i Safari, fast Safari stöder ändå inte de skript som bl.a. ger editeringsverktyg i textediteringsrutan.

Bogey
2012-02-09 15:47
0

Nä nu jä…

Antingen har ni fixat problemet eller så har jag ett lokalt problem därhemma. Kollade nu på jobbdatorn och då har jag inga problem med FF.

Får hem och testa ikväll. Kan ev. bli en ominstallation av FF.

Återkommer när jag vet mer.

VeronicaKahlbäck
2012-02-09 15:58
0

Gömde säga att jag har IE, senaste.

Niklas
2012-02-09 16:21
0

#4: Vi har nog inte ändrat något nu så det låter som om det kan vara något i din Firefox.

#2: Du får gärna göra skärmdumpar och lägga in om du får felmeddelanden. Då är det lättare för utvecklarna att felsöka.

Bogey
2012-02-09 22:26
0

Bara ominstallation funkade inte.

Kanske hade gjort det om jag raderat all personlig info vid avinstallationen, för efter ominstallationen så raderade jag all historik inkl. aktiva inloggningar och då plötsligt fungerar det som det ska igen.

Skumt fel som nu verkar ha löst sig.

VeronicaKahlbäck
2012-02-10 10:02
0

#6 Kan börja med det! Är dålig på att klaga, tänker oftast att det är ett tillfälligt fel:)

Niklas
2012-02-10 10:09
0

#8: Nej då, du är jätteduktig på att klaga. Flört